E
eP
Vieras
En ole ehtinyt lukea vielä yhtäkään, mutta 13-v isosisko väittää etteivät kirjat sovi 10-vuotiaalle pikkusiskolle. Onko väitteessä perää, ja miksi vai onko syy jokin muu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Millä tavalla kirjat ovat raakoja? Väkivaltaa ja seksiäkö?
Mun mielestä eivät ole raakoja. Joku voi väittää ettei vampyyri-teema sovi lapsille. Seksiähän niissä ei ole, koska Meyer on mormoni. Pari kihkeää pusua muistaakseniJotain tappelukohtauksia löytyy.
No ei todellakaan sovi 10 vuotiaalle, Eikä 13 vuotiaallekaan. Mä antaisin noin 15 vuotiaalle. Niissä on väkivaltaa ja pelottavia kohtauksia. Saattaa tulla pelot sitten lapselle, ettei öisin esim uskalla nukkua, ku pelkää, että vampyyrit tulee.
Mun mielestä eivät ole raakoja. Joku voi väittää ettei vampyyri-teema sovi lapsille. Seksiähän niissä ei ole, koska Meyer on mormoni. Pari kihkeää pusua muistaakseniJotain tappelukohtauksia löytyy.
Tarkoitat varmaan true bloodia, joka on kyllä tehty kirjasarjana ensin, kuten twilightkin. Yleensä ensin tulee kirjat, sitten elokuvat, sarjat...
Mä olen varmaan sitten yksittäistapaus, mutta mun mielestä lapsi saa lukea mitä kiinnostaa. Kyllä mulle 10-vuotiaana oli jo lasten kirjat liian kesyjä, luin Stephen Kingiä ym. Tykkäsin kyllä myös Tuija Lehtisen Mirka-kirjoista. Kirja on kuitenkin eri kuin leffat tai tv.
Ihan turhaan pelkäät, useimmat niistä ovat aika pitkäveteisiäHohtoa en uskaltanut leffana katsoa kuin sormien takaa tirkistellen, mutta luin sen kirjan lapsena.
Millä tavalla kirjat ovat raakoja? Väkivaltaa ja seksiäkö?
Tarkoitat varmaan true bloodia, joka on kyllä tehty kirjasarjana ensin, kuten twilightkin. Yleensä ensin tulee kirjat, sitten elokuvat, sarjat...