Onko Turussa päin jotain hyvää kirpputoripaikkaa, johon voisi itse mennä myymään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Kauhea kasa alkaa olla pieneksi jääneitä lasten vaatteita, ja en oikeastaan jaksaisi just nyt alkaa niitä kuvailemaan ja laittamaan huutikseen. Aiemmin olen siellä myynyt. Nyt haluaisin päästä helpommalla, mutta saada kuitenkin edes jotain rahaakin.

Onko siis Turussa jotain sellaisia HYVIÄ kirppareita, joihin voisi itse mennä myymään? Iltatori?

Mä olen käynyt siellä ja siellä on aina alta 20 myyjää, eli ei tosiaan ole hyvä paikka :(

En tiedä paljonko asiakkaita käy, mutta en mä ainakaan sinne ensimmäisenä ole suuntaamassa kun muutaman käyntikerran jälkeen olen jo todennut, ettei siellä ole myyjiä. Viimeksi ei ollut YHTÄÄN lastenvaatemyyjää :(

Toisaalta sinne oltiin nyt tehty jonkinlainen sovituskoppi ja kahvio, joten jospa se siitä elpyis :)

Mutta jos sulla on tyttöjen vaatteita myynnissä ja menet, niin lupaan tulla piipahtamaan koska joka tapauksessa menen siihen Länsikeskuksen kirppis-centerille :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos Chef, harmi jos toi ei ole toimiva paikka. Mahtaisko se suosio parantua nyt kesällä kun ilmeisesti on siirtynyt siihen ulkoilmaan.

Siis tarkoititko sä nyt sittenkin sitä Kodin1 kirppistä, etkä sitä Länsikeskuksen uutta itsemyyntikirppistä, joka on samassa rakennuksessa kun Kirppis-center?

Se kodin1 on ollut ennen tosi hyvä, mutta nykyään sielläkin on vähän vähemmän ollut myyjiä. Mutta kyllä se edelleen on ihan ok.
Viime kesänä siinä ulkosalla ainakin taisi kappa käydä, koska väkeä oli paljon ostamassa.

Siellä mäkin olen muutaman kerran myynyt. Ei siinä samaa summaa saa, kun Kirppis-Centerissä, mutta vajaan satkun olen aina saanut kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos Chef, harmi jos toi ei ole toimiva paikka. Mahtaisko se suosio parantua nyt kesällä kun ilmeisesti on siirtynyt siihen ulkoilmaan.

Siis tarkoititko sä nyt sittenkin sitä Kodin1 kirppistä, etkä sitä Länsikeskuksen uutta itsemyyntikirppistä, joka on samassa rakennuksessa kun Kirppis-center?

Se kodin1 on ollut ennen tosi hyvä, mutta nykyään sielläkin on vähän vähemmän ollut myyjiä. Mutta kyllä se edelleen on ihan ok.
Viime kesänä siinä ulkosalla ainakin taisi kappa käydä, koska väkeä oli paljon ostamassa.

Siellä mäkin olen muutaman kerran myynyt. Ei siinä samaa summaa saa, kun Kirppis-Centerissä, mutta vajaan satkun olen aina saanut kuitenkin.

Sori, jos sekoilin. Tarkoitin tosiaan sitä kodin1 kirppistä. Sivujen mukaan ne on nyt Euromarketin pihalla. Kiva jos se toimii paremmin. Täytyy varmaan sinne sitten suunnata joku sunnuntai yrittämään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:
Linkkikirppis on suosittu, sieltä varataan pöytä aina viikoksi kerrallaan.

Mutta siis haluaisin sellaisen, johon voisin ITSE mennä mukaan myymään :) Eli en jaksa rampata järjestelemässä joka päivä pöytää jne.

Yhteistyössä