Onko Turussa hyvä elää? :) Kannattako muuta sinne vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse muutin sieltä pois 17.v ja en todellakaan kaipaa takaisin:)
Usein mietin miksi lähdin pois mutta en ole vielä 13.v keksinyt yhtä hyvää syytä:D
Ehkä liian pienet piirit/samat naamat? Tosi tylsä keskusta? Myös koko paikka levii nykyään pelloille kun jokisen eväät:) Ihmiset on ihme kyttääjiä ja joka asiaan pitää olla joku muka hauska kommentti. Mut on siellä kuitenkin ihan kiva käydä ja vielä hauskempaa lähteä pois;)

Mä muutin Espoosta Turkuun ja viihdyin. Mutta mun koti on siellä, missä on siskot, vanhemmat, sukulaiset ja lapsuudenystävät joten muutin takaisin Espooseen.
Mutta kaupunkina Turku on ihan kiva enkä näe syytä miksi siellä ei viihtyisi.

muoks. stadissahan mä itse asiassa kyllä asuin ennen muuttoa turkuun, mut se nyt ei ole olennaista :D

Alkuperäinen kirjoittaja No:
itse muutin sieltä pois 17.v ja en todellakaan kaipaa takaisin:)
Usein mietin miksi lähdin pois mutta en ole vielä 13.v keksinyt yhtä hyvää syytä:D
Ehkä liian pienet piirit/samat naamat? Tosi tylsä keskusta? Myös koko paikka levii nykyään pelloille kun jokisen eväät:) Ihmiset on ihme kyttääjiä ja joka asiaan pitää olla joku muka hauska kommentti. Mut on siellä kuitenkin ihan kiva käydä ja vielä hauskempaa lähteä pois;)

Samoista syistä mä aikoinani halusin pois pk-seudulta. Liian pienet ne piirit tuntuu olevan joka paikassa, kun siellä tarpeeksi kauan tarpoo menemään.

Yhteistyössä