Onko turhaa työtä jos vien neuvolaan vauvanvaatteita joita muut saa ottaa...

  • Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti
:))
mutta melkein kaikissa vaatteissa on ainakin pesunukkaa ja osassa pieniä tahroja soseista, koot on 62 ja 68. Ei ole myyntikuntoisia mutta ehjiä, kelpaakohan ne kenellekkään vaan jääköhän sinne pöydälle pyörimään pikkutahraset? Ei oo nyt neuvola-aikaa kahteen kuukauteen mutta aattelin ihan asiakseni ajella sinne ja viedä.
 
Miiie
Kyllä minä veisin, veikkaan, että jos kuitenkin pestyjä ovat, niin jollekkin kelpaa, kellä ei ole rahaa tai tuttuja mistä vaatteita saisi..
Joku on niistäkin kiitollinen.. :)
 
"vieras"
Mä en ottaisi enkä veisi tahraisia tai rikkinäisiä.

Riippuu varmaan neuvolan sijainnista, että meneekö "huonompikin" vaate vai ei. Voisin kuvitella, että esim. keskusta-alueen neuvolassa ei menisi helposti ja taas huonompi maineisessa lähiössä menisi. Toisaalta neuvolan tädeillä voi olla mielessä perhe, jolle olisi paljon tarvetta vaatteille. Minusta siis hyvä idea, mutta noita likaisia vähän miettisin.
 
kyllä kannattaa
Jos ne on ihan nättejä käyttöominaisuuksiltaan helppoja ja mukavia vaatteita eikä tahrat hirveitä niin kyllä mulle kelpais kotikäyttöön! Tuossa iässä kun soseita hierotaan jatkuvasti kiireestä kantapäähän ja vaatteita saa vaihtaa 10x päivässä niin samapa tuo jos on joku pinttymä jo valmiiksi. :)
 
Vie ihmeessä, ei ne parit irtilähtemättömät tahrat vaatteita pilaa. Käyttöaika vauvanvaatteilla on niin lyhyt ja voi vaikka sitten pelkästään kotona käyttää niitä.

Kaverin kanssa kun oltiin kirpparilla myymässä, niin hän laittoi pikkuvialliset lasten vaatteet (nukkaa, tahroja, helmasauma hiukan purkautunut, yms.) vaatteet yhteen laatikkoon ilmaiseksi ja kaikki meni päivän mittaan.
 
"aloittaja"
Siis rikkinäisiä ei ole yhtään. Osassa on pesunukkaa enempi mutta ei tahroja, osassa pari pientä hassua tahraa mutta ei edes pesunukkaa joten aattelinkin että menisköhän ne jollein muulle vaikka soseharjoitusvaatteena.
Kyse on maaseudusta ja ainoa neuvola on 50km:n sisällä joten asiakkaita on. Taidampa ensi viikolla viedä ja ottaa sitten pois sieltä kun on seuraava aika jos ei siihen mennessä ole kenellekkään kelvannut.
 

Yhteistyössä