J
juupas eipäs
Vieras
1v8kk ikäiselle joka on kotihoidossa? Kura vaatteet löytyy ja pääseehän sitä aina sisälle tai vaihtamaan kuivat vaatteet... mut sit taas tykkään reimatecistä kun siinä on se bemberg vuori...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kosteussuojapuku (joita on muitakin kuin Reimatec, vaikkei joskus täällä Plussalla uskoisi...) ei ole koskaan turha. Taaperolla sellainen on mun mielestä ollut jopa ns. elintärkeä.
Kosteussuojapuku (joita on muitakin kuin Reimatec, vaikkei joskus täällä Plussalla uskoisi...) ei ole koskaan turha. Taaperolla sellainen on mun mielestä ollut jopa ns. elintärkeä.
meillä reimatec oli ihan täys turhuus tuossa iässä varsinkin jos ei päiväkodissa ole. mut en tiedä sitte oliko syynä sitten että oli harvinaisen lämmin ja kuiva kevät silloin... oli reimatec aivan liian lämmin ja tukkoinen...
kosteussuojatut puvut ovat aika hintavia ja huutonetissä en ole löytänyt mitään missä olis hinta ja kunto kohdallansa.... onko muita vaihtoehtoja kuin reimatec?