Onko tuo rintamaito nyt pilalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Pumppasin maitoa aiemmin jääkaappiin. Nyt pumppasin vähän lisää ja tyhmä (ja ajattelematon) kun oon niin menin kaatamaan ne kylmät vanhemmat maidot suoraan just pumpatun maidon sekaan, joka siis ei ollu kylmennyt lainkaan.. Menikö nyt sitten koko satsi pilalle ja pitää kaataa ne viemäriin? :kieh:

No mullekin sanottiin että ne tarvii jäähdyttää ensin saman viileiks ja lisätä sitten. Mä ite vauvan kanssa aina pelkäsin niitä vatsan puruja kun kuulin kauhu skenaarioita vatsa vaivoista, että olisin kaatanut menemään. Mutta sä teet kuten parhaaks näet, ei se kait pilalla ole... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
No mullekin sanottiin että ne tarvii jäähdyttää ensin saman viileiks ja lisätä sitten. Mä ite vauvan kanssa aina pelkäsin niitä vatsan puruja kun kuulin kauhu skenaarioita vatsa vaivoista, että olisin kaatanut menemään. Mutta sä teet kuten parhaaks näet, ei se kait pilalla ole... :)

Eli siis voiko siitä maidosta tulla enemmän mahanpuruja vauvalle vai mitä mitä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Eli siis voiko siitä maidosta tulla enemmän mahanpuruja vauvalle vai mitä mitä? :D

En minä tiedä.... :D Mä kaadoin muutaman kerran pois kun en haluakkaan kokeilla itse. :D

Yhteistyössä