Onko tuo nyt sitten nättiä...?

  • Viestiketjun aloittaja ylimeni!
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tuossa olis mun mielestä vähän sopivamman kokonen ..

http://www.youtube.com/watch?v=v5_u2jwNCVQ&feature=related
Niin, Salma Hayek on sentään oikea nainen eikä mikään kehittymätön ja mieleltään sairas malliksi haluava anorektikko.
 
no kylläpä oli ohkanen nainen. mutta niinhän ne mallit ovatkin. ehkä vähän turhankin hontelo minun makuuni,mutta jos on luonnollisesti noin laiha niin ok. toivon ettei nälkiintymällä ole kroppaansa saanut.
vyötärö oli kyllä kapea,huh huh.
 
Sanna
Liian laiha kyllä on, mutta ei mun mielestä oo sen laihempi kun ne muutkaan kokelaat siellä. Ainoa ero tuossa on toi vyötärö, mutta uskoisin, että hänellä se olisi suhteettoman kapea vaikka olisi minkä kokoinen. Lihaa luitten ympärille, niin olisi todellakin unelmavartalo!

 
ylimeni!
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Siro nainen. Isäni aina kertoi, kuinka hänellä aikoinaan ylsi äidin vyötärön ympäri sormet.
joo niin ylti minunki isällä sormet mamman vyötärön ympärille. Tosin äiti on 157cm, eikä melkein 190cm niinkuin tuo nainen. Ja äiti oli hyvin sopusuhtainen, toisin kuin tuosta kuvasta näkee niin lantio on järkyttävän luiseva ja leveä vyötäröön verrattuna.
 
hilma

Arvasin jo kuvan sisällön ennen kun avasin, sen verran järkyttävä tapaus.


Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Siro nainen. Isäni aina kertoi, kuinka hänellä aikoinaan ylsi äidin vyötärön ympäri sormet.
Niin meilläkin on ollut, mutta mun äiti noin 162 cm, kun tämä anorektikko 187cm ainakin jutun mukaan. Hirveää jos pääsee jatkoon.

 

Yhteistyössä