Onko Tumpula eronnut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Ja muistatte sit ruosk..a, eiku ruokkia kans kun ei kerran ite jääkaapille pääse.

Tietysti. Se saa piparia kun on kiltisti. :saint:

*läähättää kieli pitkällä, kuola vana valuen ja katsoo, kuin kultainennoutaja, vaikka onkin vain rähjäinen buldokki* :p

montaks söit? :whistle: :D

Niin monta, kuin tarjottiin... Ei montaa... S**tanan kuulantyöntäjät! :kieh:
vetävät itse omaan ahteriinsa kaiken!!! :headwall:
no näkeehän sen jo päältä :laugh: mitä ne tekee illasta aamuun ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
joo :'( se löys ihanan saksalaisen kuulantyöntäjä naisen jonka mukaan läks. siinä jäi samantien ukko kotiin

Mistä simmosii löytää/saa? Mäkin tahdon oman muskeli-Jutan, jonka hikiseen kainaloon kömpiä.. :heart: :) :laugh:

Kuin myös :wave:
Sellaisen Ursulan, jonka reidetkin on ku bundesliigan pakilla...:D :heart:

Kuulkaas, mun mielestäni olisi nyt viisainta antaa Tumpulan ihan itse kertoa tapahtuneesta. Miltä teistä tuntuisi, jos joutuisitte suoraan DDR:n uimavalmennusjoukkueen takahuoneesta tällaiseen mammasliigan pyöritykseen? Jäisi siinä klitorikset teippaamatta ja totuus pian paljastuisi. Joten jos annettaisiin vaan tyttösten rauhassa tutustella. Mietitään sitten aamusella, onko Tumpulasta mitään jäljellä.

Näin mulle aina käy. Juuri kun luulin löytäneeni elämääni sen oikean. :'( Näin siinä käy kun sillä oikealla on kainalokarvafetissi. Mä en vaan pärjännyt Gertrudille siinä lajissa. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ja nyt Tumpula on jätetty :'( rakas tapasi Gertrudin naistentansseissa

Ja mieti nyt muakin raukkaa, olin Juankosken junaan menossa enkä sitä mistään löytänyt :| Nyt jäi Iso-Irma saamatta :( Olisko täällä mulle körmyjä keijukaisia :xmas:

Ei ei tytöt kyllä Juankoskelle junia kule.. taijjatte joutua jäämään kuopiojon asemalle ja vossikalla puottamaan.. ite nääs 19 vuotta Tuusniemellä asuneena, siis siinä nuapuri pitäjässä.. :D vaikka onhan se tuo juankoskikii kaapunti nykyvään...

Yhteistyössä