Onko totta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amber
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Amber

Vieras
Onko se parempi, että suhteen alussa ( nyt 2 kuukautta) miehen pitää jahtaa enemmän naisen perään kuin toisinpäin?
Siis naisen ei pidä olla se joka ottaa liikaa yhteyttä vaikka nainen olisi kuinka ihastunut mieheen?
tai ei pidä lähettää viestejä miehelle jossa nainen kertoo esim.että ajattelee tai ikävöi miestä?

Mun tyttökaverit sanoo että, mä lähetän ihan liikaa viestejä mun kundille kun ei se ikinä edes vastaa takaisin.
Mies soittelee mulle kyllä,muttei ikinä lähetä jotakin ihanaa takaisin.
Mulle tulee joskus jo vähän ihan turhautunut olo tästä kyllä,kun toinen ei näe vaivaa vastaa ikinä mitään vastaavaa minullekin takaisin. :(
Ystäväni sanoo, että mun pitää lopettaa lähettää noita viestejä ( lähetin joka päivä jotakin ihanaa sille,mutta vain yhden,koska emme voida olla aina yhdessä,ollaan kaukosuhteessa,ja onhan se kivaa kun on keksitty että voi lähettää toisen kännykkään textareita,varsinkin jos sitä on kaukosuhteessa eikö vain? ja voit antaa tietää toiselle että ajattelet häntä kun se on niin kaukana susta?
Miehet ei muka tykkää ollenkaan sanoo ystäväni, koska muuten et ole muka tarpeeksi kiinostava nainen jos aina annan kuulla itsestäni jotakin, siis joka päivä ei sitä kannata.
Onko tämä muka totta? pitääkö mun olla nyt hiljaa? ja odottaa että se soittaa tai viestittää?

Onko parempi olla tuollainen sitten? En tiedä,kummalllisia peli -sääntöjä vain,jottei mies muka juokse karkuunko?..

Entäs mitäs mieltä te kokeneet? antakaapas nyt hyviä vinkkejä hyvät Ellit jotten vain karkoita tätä miestä josta tykkään niin paljon pois :(

No usein tuntuu että noin se on. Hyvä vertaus on karkuun juokseva koira; lähde jahtaamaan sitä ja se juoksee pois entistä kovempaa. Käänny kävelemään poispäin, puuhastele omiasi ja eipä aikaakaan niin se palaa luoksesi je kerjää huomiota...

Pentumaista hommaa koko 'ihanien' textareiden lähettely. Se on vain moderni versio siitä, kun entiseen aikaan tytöt lähettelivät ihastukselleen koulussa pieniä kirjelappuja, joihin eivät saaneet koskaan vastausta.

Oman kokemukseni mukaan jos mies on sinule se oikea, ei textarien jokapäiväinen lähettely häiritse häntä - päinvastoin. On turha alkaa leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa jos oikeasti välittää toisesta.

Ole vain oma itsesi (lähetä textareita jos siltä tuntuu) ja jos mies ottaa etäisyyttä/pelästyy, ei hän ollut alunperinkään sinua varten.

Itse löysin 3 vuotta sitten miehen, joka ei ahdistunut siitä, että lähetin usein textareita ja saatoin ilmestyä hänen ovelleen ilmoittamatta (eri paikkakunnalle). Hän nautti saamastaan huomiosta ja huomio myös minua textareilla. Mies on minulle se oikea, ehdottomasti! Enkä ole enää mikään teini vaan lähes 30-kymppinen. Minulle vain toisen jokapäiväinen huomioiminen oli silloin ja edelleen tärkeää. Ehkä juuri sen takia parisuhteemme voi niin hyvin...

jos mä laitan tekstarin ja en saa vastausta, en enää laita tekstaria ollenkaan...Ellei sit mies vaikka soita. Eli kyllä, orastava suhde voi vaikka kaatua siihen, että toinen ei kommentoi mitenkään. Tuossa vaiheessa suhde on herkkä, kyll viestiin kuuluu vastata jollain tasolla. Kaverilla (miehellä) oli kokemusta siitä että muija eka treffien jälkeen laittoi tekstaria, soitteli sekä laittoi sähköpostia. Mies hermostui täysin eikä enää lähtenyt toisille treffeille. En mäkään ois lähtenyt, vaikutti touhu ihan pakkomielteelle.

Ehdottomasti olet oma itsesi ja jos sinusta tuntuu hyvältä laittaa viestejä niin laitat. Mutta ei pidä asettaa toiselle samoja vaatimuksia, anna hänenkin olla oma itsensä. Meillä on tuttavapiirissä yksi hyvin mukava ja empaattinen mies, ja jos hänelle laittaa teken, niin hän soittaa vastauksen, ei tekstaa, eli teket ei ole luonteva tapa kommunikoida kaikille.

Summasummarum...teet niinkuin sinusta tuntuu hyvältä, mutta tee se pyyteettömästi.

Yhteistyössä