Onko totta, että äidit..

• Viestiketjun aloittaja "Kirsi"
  • Ensimmäinen viesti
"Kirsi"
Siis mulla on yksi puolituttu, joka sanoo, että hän, pienten lasten äiti, on siis ollut rannalla monta päivää tänä kesänä ja isä hoitanu lapsia, et tää mamma pääsis ruskettamaan itseään ja vaan oleen rauhas, ku ei kestä lasten metelii.

Onks teijän muitten miehet tollasii vai puhuuks toi mamma paskaa?

Onhan toi ny aika röyhkeetä perheen äidiltä.

Mitä mieltä?

mä taidan
Tuntee sut, kirsi, kun käytät niin älyttömästi pilkkuja, joka ihmeen väliin, että teksti ois hienoo.. puhu paskaa tai ri, kehenkään en tässä maailmassa enää luota, jos on vähänkin epäilyksiä.

get a life loser
Ettekö te jumalauta osaa huolehtia omista asioistanne? Onko oma elämä niin tylsää, että pitää kytätä ja kritisoida muiden toimintatapoja? Todella säälittävää.

jggj
Ei oo tullut rannalla oltua, mutta erittäin tyytyväinen olen että mies on sitäkin enemmän lasten kanssa ollut nyt kesän aikana. Vaikka omani ei tuollainen olisikaan en vetäisi sitä johtopäätöstä että mamman on sitten puhuttava p:tä. Mitä mieltä? Tuskin kuuluu minulle jos lapset kuitenkin hoidetaan (riittävän) hyvin, enkä osaa sanoa miksi se olisi röyhkeää jos tilanne molemmille vanhemmille on ok.

hieno juttu
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28721851:
No mitenkäs tuo eroaa sitten siitä, kun miehet menevät monena päivänä kesällä kalastamaan?
Niinpä. On hyvä, että molemmat vanhemmat saavat tasapuolisesti omaa aikaa. Ihan sama, jos äiti haluaa käyttää sen rannalla olemiseen ja isä vaikkapa metsästysreissuun. Hyvä juttu, että joissain perheissä tämä tasajako toimii.

Yhteistyössä