Onko toivoakaan, että olisin raskaana? =( (lämmöistä)

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
[QUOTE="asd";25708286]Voit olla tai olla olematta, raskaustestihän sen tietää kun sen aika on.[/QUOTE]

ÄLÄ :O Emmää ny kai tyhmä ole... Kunhan kyselen, että miten muilla on lämmöt ollu...
 
"Vieras"
Lämmöt nousee ovulaation jälkeen ja pysyy koholla siihen asti kunnes kuukautiset alkaa. Jos eivät ala, niin lämmöt jäävät vähän koholle. Joten, et voi tietää lämpöjenkään perusteella aikaisempaa että oletko raskaana vai et.
 
tuota
Tässähän nyt vaikuttaa se sinun oma aamulämpösi, siihen vertaat, jos jotain vinkkiä siitä haet. Mutta lähes kaikilla on aamulämpö matalampi kun päivälämpö, etkä niiden erosta voi raskautta päätellä. Mä sanoisin, että jos oon oviksen aikaan sisään päästänyt niin oot 25% todennäköisyydellä raskaana, oli ne lämmöt mitkä vaan.
 
mie vain
Mietiskelen samaa. Eilen tilasin netistä r-testejä, ku en kehtaa apteekissa ravata :D Tänää piti alkaa menkat ja on viikon jo kipuillu, ku yleensä vaan n. 2h ennen menkkoja. Mul on ollu aamulämmöt koholla ja reippaan viikon ainaki 0,3 asteella, vaik ei yleensä pahemmin heilahda mihinkää. Rinnatki on kipeet, mutta ei arat! Toivottavasti tärppää... Vitsi ku en malttais odottaa että posti tulee!!!!
 
mie vain
[QUOTE="Vieras";25708784]Raskauskeijusta tulee päivässä.[/QUOTE]

Mä tilaan halpa-testistä, eikä oo ainakaa tähän mennes ollu moittimista :) Tilaukset tullu yleensä perille 1-2 arkipv tilauksesta.
 
shetri
Ei sitä voi pelkistä lämmöistä sanoa, kun normaali lämpövaihtelukin on päivänaikana se puoli astetta :D Tosiaan ovulaation jälkeen ne lämmöt jää jonkin verran koholle kuukautisiin asti ja on ihan henk.koht. että miten paljon. Turha sun on tätä nostella, kun tosiaan et voi tietää pelkkien lämpöjen perusteella.

Onko sulla edes mitään raskausoireita? Toisilla saattaa ilmestyä lieviä merkkejä jo viikko ennen kuukautisia, kun taas toisilla ei tosiaan tuu mitään koko alkuraskaudessa.
 
"Vieras"
Ei sitä voi pelkistä lämmöistä sanoa, kun normaali lämpövaihtelukin on päivänaikana se puoli astetta :D Tosiaan ovulaation jälkeen ne lämmöt jää jonkin verran koholle kuukautisiin asti ja on ihan henk.koht. että miten paljon. Turha sun on tätä nostella, kun tosiaan et voi tietää pelkkien lämpöjen perusteella.

Onko sulla edes mitään raskausoireita? Toisilla saattaa ilmestyä lieviä merkkejä jo viikko ennen kuukautisia, kun taas toisilla ei tosiaan tuu mitään koko alkuraskaudessa.
Niin. Itselläni ei ollut ainuttakaan oiretta, ei lämmön nousua, ei pahaa oloa, ei mitään. Ensimmäiseen kahteen viikkoon plussan jälkeen ei ollut edes tunnetta että olen raskaana. Plussakin tuli täysin puskan takaa. Eli toivoa tietysti on jos on harrastanut seksiä ovulaation aikoihin, mutta lämpöjen perusteella et sitä saa selville.
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";25709723]Niin. Itselläni ei ollut ainuttakaan oiretta, ei lämmön nousua, ei pahaa oloa, ei mitään. Ensimmäiseen kahteen viikkoon plussan jälkeen ei ollut edes tunnetta että olen raskaana. Plussakin tuli täysin puskan takaa. Eli toivoa tietysti on jos on harrastanut seksiä ovulaation aikoihin, mutta lämpöjen perusteella et sitä saa selville.[/QUOTE]

Vielä lisään, että niinä lukemattomina kuukausina kun en ollut raskaana, oli tuntemuksia vaikka muille jakaa ;).
 

Yhteistyössä