:(
Eli mulla on aamulla lämmöt vaan 36.5-36.6 ja sit päivällä alkaa nouseen sinne 37.0-37.1.... Ja on siis koko loppu päivän koholla... Aamulämpö vaan on matala... :/
No enpä ole mittaillut.ÄLÄ :O Emmää ny kai tyhmä ole... Kunhan kyselen, että miten muilla on lämmöt ollu...
Raskauskeijusta tulee päivässä.Siis viimeviikolla tilasin! Perhana ku oon päivistäki ihan sekasin, ku siis niitten pitäis tänää tulla
Nostatko ketjua niin kauan kunnes joku tulee sanomaan että lämmöt oli koholla, ja siitä tiesi olevansa raskaana. Well, tuskin tulet sellaista vastausta saamaan. Usko nyt vaan että pelkkien lämpöjen perusteella et voi tietää oletko raskaana vai et.
Niin. Itselläni ei ollut ainuttakaan oiretta, ei lämmön nousua, ei pahaa oloa, ei mitään. Ensimmäiseen kahteen viikkoon plussan jälkeen ei ollut edes tunnetta että olen raskaana. Plussakin tuli täysin puskan takaa. Eli toivoa tietysti on jos on harrastanut seksiä ovulaation aikoihin, mutta lämpöjen perusteella et sitä saa selville.Ei sitä voi pelkistä lämmöistä sanoa, kun normaali lämpövaihtelukin on päivänaikana se puoli astetta Tosiaan ovulaation jälkeen ne lämmöt jää jonkin verran koholle kuukautisiin asti ja on ihan henk.koht. että miten paljon. Turha sun on tätä nostella, kun tosiaan et voi tietää pelkkien lämpöjen perusteella.
Onko sulla edes mitään raskausoireita? Toisilla saattaa ilmestyä lieviä merkkejä jo viikko ennen kuukautisia, kun taas toisilla ei tosiaan tuu mitään koko alkuraskaudessa.
Siinä tapauksessa jos lämpöjä katsellaan, niin mä ainakin olen raskaana vähän väliä.Eli mulla on aamulla lämmöt vaan 36.5-36.6 ja sit päivällä alkaa nouseen sinne 37.0-37.1.... Ja on siis koko loppu päivän koholla... Aamulämpö vaan on matala... :/