Onko toivo työpaikasta jo mennyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
Kävin haastattelussa viikko sitten tiistaina ja minulle sanottiin, että he tekevät valinnan kahden viikon kuluessa, no sitten lähtiessä korjattiin, että noin viikko menee valintaan. Laitoin tiistaina sähköpostia jossa kysyin onko paikka jo täytetty. En ole saanut mitään vastausta eikä koko paikasta ole (vielä) kuulunut mitään.

Mitä mieltä olette joko toivo paikasta on mennyt? Tämä paikka olisi vaan minulle niin unelmatyö että...:(

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Olisit soittanut!
Se antaa hakijasta paremman kuvan, vai oliko nimenomaan käsketty ottamaan yhteyttä sähköpostilla jos tulee kysyttävää?

Ei minulla ole sinne puhelinnumeroa, sain sähköpostilla silloin haastattelukutsun jossa ei numeroa ole. Eikä sitä ollut myöskään työpaikkailmoituksessa.

Tiistai - torstai, aikaa on 2 päivää yli viikon.

Lähtiessä korjattiin "noin viikko menee valintaan".

Odottele nyt rauhassa ensi maanantaihin. En suosittele soittelemaan perään
jos itse ovat sanoneet ilmoittavansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Olisit soittanut!
Se antaa hakijasta paremman kuvan, vai oliko nimenomaan käsketty ottamaan yhteyttä sähköpostilla jos tulee kysyttävää?

Ei minulla ole sinne puhelinnumeroa, sain sähköpostilla silloin haastattelukutsun jossa ei numeroa ole. Eikä sitä ollut myöskään työpaikkailmoituksessa.

Ok sitten.
Mielenkiintoinen firma toisaalta jos eivät anna puhelinnumeroa edes haastattelukutsussa.

hmm... no kieltämäti vähä pahalta näyttää... mulla vähä sama tilanne... odottelen vielä, kun "pian" on suhteellinen käsite. minun "pian" alkaa olla jo lopuillaan mut eihä sitä tiedä...

Yhteistyössä