onko toivo mennyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Tapasin baarissa ihanan pojan ja kaverilleni hän kertoi, että on tosissaan kanssani. Pidimme yhteyttä ja tapailimme, näin hänen sukulaisiaan ym. kun ensimmäisen kerran harrastimme seksiä niin tilanne muuttui. Poika oli sen jälkeen vaivaantunut ja pitänyt nihkeästi yhteyttä. Pilasiko seksi suhteemme vai onko tuolle olemassa joku muu selitys?

Tämä on nyt aivan arvausta, mutta uskon, että kaveri kuvittelee, että ei osannut ta pystynyt olemaan sinun kanssa, kuten itse kuvitteli ja kuvittelee sinunkin olleen pettynyt tapahtumaan. Mahdoitko sanoa hänelle mitään tuon tapahtuman jälkeen? Mies ei tarvitse mitään muuta, kun että sanotaan, että sinä olit ihana ja minusta tunui hyvältä. Näöin kanattaa sanoa, vaikka joutuisi valehtelemaankin.
Uskon, että se kaveri välittää sinusta enemmän, kuin uskotkaan, mutta kuvittelee, että ei ole tarpeeksi hyvä sinulle.

Aina kannattaa valehdella kaikenmaailman surkeille tunareille, että olipa ihanaa. Niin saa lisää samaa laatua ja paha mieli tulee itselle eikä sille törpölle. Sehän se on naisen tehtävä.

Poika oli niin rakastunut sinuun, että ei voinut päiväkausiin ajatellakaan muuta kuin naimista. Sänkyynmeno kanssasi oli hänelle toiveiden täyttymys.
Toiveiden täyttymys tarkoittaa sitä,että sen jälkeen ei muuta enää kaipaakaan.
Tämä on hänelle miehenä olemisen oppitunti nro 1. ja se hämmentää häntä itseäänkin.
Opetus kuuluu näin: Pitää oppia erottamaan milloin oikeasti rakastaa ja milloin vain haluaa.
Jotkut miehet eivät opi tuota eläkepäiviinkään mennessä.
Voi tavallaan sanoa että kyllä, seksi pilasi suhteenne, koska pojalle se oli päätepysäkki. Jos ette olisi menneet sänkyyn, kiinnostus olisi saattanut säilyä kauemmin, mutta lopahtanut ehkä joka tapauksessa kun poika löytää uuden fantasian.
Vaikea sanoa tekikö hän tuon ilkeyttään vai onko tunteiden kuoleminen seksin jälkeen yllätys hänelle itselleenkin.
Ei kannata ruikuttaa hänen peräänsä tai järjestää mitään itkuraivarikohtausta. Jos ette ole sopineet mitään seurustelunne säännöistä, vaan on menty päivä kerrallaan, niin eri sulla siihen paljon sanomista ole.

Yhteistyössä