Onko toi Vesa keskinen kännissä?

  • Viestiketjun aloittaja dsd
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="heh";23053232]Diana on syntynyt mieheksi ja sen kyllä huomaa. Ah mikä pakkaus todellakin :D :D :D[/QUOTE]

Niin, meinasin kysyä, että onko, mutta en kehdannut ettei joku suutu.
 
epäilen
Kyllä tuossa on muutakin kuin alkoa nautittu. Mieshän hikoili kuin sika! Oisko Andy tarjonnut takahuoneessa jotain jänniä nappeja? :p

Hyi hemmetti se Danhammer oli kuvottava kun lipoi kieltään! *oksu*
 
"tytsy"
poikana ihan helkkaristi...mut hei...mitä helvetin väliä sillä on onko vesku julkisesti kännissä tai muissa huumaavissa aineissa...näkeehän sen ulkonäöstä ettei lasiin ole syljetty...
 
Tiedonhaluinen
[QUOTE="tytsy";23053377]vesa hikoil jo nuorena
poikana ihan helkkaristi...mut hei...mitä helvetin väliä sillä on onko vesku julkisesti kännissä tai muissa huumaavissa aineissa...näkeehän sen ulkonäöstä ettei lasiin ole syljetty...[/QUOTE]

Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn että millaisessa tilanteessa tytsylle paljastui tuo Keskisen hikoilu?
 
Mä en ole ikinä katsonut koko ohjelmaa, vaan mainoksia nähnyt. Olenko mä nyt sit fiksu ja älykäs? :saint: Ja jos se ei kelpaa pätemiseksi, niin kelpaako se, että me oltiin Marian kanssa yhtä aikaa yläasteella? Samassa koulussa siis... musiikkiluokalla kummatkin ja laulettiin samassa kuorossa :D
Niin ja niille, jotka akateemisuutta arvostaa, niin kerrottakoon nyt, että hänen (Marian siis) äiti oli siihen aikaan mun hammaslääkäri... Mä olen siis "melkein julkkis"... Millonkahan saan kutsun showhun??? :LOL:
 
"vieras"
Vesa Keskinen sekavana suorassa tv-lähetyksessä
03.02.2011 07:43

Kyläkauppias Vesa Keskisen esiintyminen oli keskiviikkona nähdyssä Maria!-ohjelmassa vähintäänkin erikoista.

Keskinen saapui Maria Veitolan Maria!-ohjelmaan yhdessä liikemiesystävänsä Carl Danhammerin kanssa. Veitola halusi kuulla selityksen, miksi Keskisen ghanalainen rakas Hamamat Montia oli lähtenyt Suomesta.

– Hänen ystävättärensä viisumi loppui ja hänellä oli koti-ikävä. Kysymys ei ollut missään nimessä mistään kastikkeentilkasta. Mä analysoin asian väärin, Keskinen selvitti.

Kyläkauppias selitteli vielä lisää kastikkeesta ja Hamamatin lähdöstä hyvin epämääräisesti. Kesken haastattelun Keskisen kännykkä soi, johon hän myös vastasi. Keskinen laittoi puhelimen kaiuttimen päälle, joten puhelu kuului kaikille suorassa lähetyksessä.

– Sä oot ihan sekaisin siellä televisiossa. Tule pois sieltä, Keskisen naapuriksi esittäytynyt mieshenkilö sanoi.

Keskisen puhelin soi vielä toistamiseen, mutta tällä kertaa hän ei vastannut. Vielä ennen haastattelun loppumista Keskinen lausui englanninkielisen runon ghanalaiselle rakkaalleen.
 
Kyllä Keskinen näytti siltä, että napanteria on nautittu muuallakin kuin takahuoneessa ja pidemmän aikaa. Herää vain kysymys, että onko tuossa syy sen naisen lähtemiseen vai onko ryyppyputki alkanu sen jälkeen.
 
En tiedä mut kuuntelin keskisen haastattelua voicelta äsken ja kyllä myönsi olleensa pikku huppelissa :D
On tainnu olla jatkoilla kun kuullosti ihan känniseltä puhelimessakin :D

Koska tää maria tulee uusintana?
 
[QUOTE="vieras";23053869]no kyllähän se nyt vähintään viikon kännit vaatii kun kaunis ulkomaalainen missityttis ottaa ja lähtee nostelemaan...[/QUOTE]

Suomalainen mies ei paljon syitä tarvitte ryyppyputkeen.
 
se toinen
sen toinen ukkohan oli ihan edukseen, se hammeri. Laihtunu tosi paljon ja vissiin se lopettanu viinalla läträmisen jonku sairauden takia.

mutta mitä bisneksiä sillä siellä ghanassa on??
 
v
Mä olen baarissa töissä ja kyllä siinä on nähnyt aika monta näitä jotka on vetäneet vähintään viikon...
Ihan ystävällisesti kysyn. Meinaat, että erityisesti ryyppyputki sen tekee? Jos ois viikon selvinpäin niin ois jo paljon paremman näköinen? Ehkä sitten. Ku ei kossupullo tai välttämättä 2 tahdilla viikossa ryyppää itteensä ton näköiseksi.

Baarissa varmaan oppii kaikkea ihmisen luonteesta.
 
Ihan ystävällisesti kysyn. Meinaat, että erityisesti ryyppyputki sen tekee? Jos ois viikon selvinpäin niin ois jo paljon paremman näköinen? Ehkä sitten. Ku ei kossupullo tai välttämättä 2 tahdilla viikossa ryyppää itteensä ton näköiseksi.

Baarissa varmaan oppii kaikkea ihmisen luonteesta.
1-2 kossupulloa viikossa on pientä kun puhutaan todellisesta ryyppyputkesta. Kyllä se on paremminkin pullo kaks päivässä...
 

Yhteistyössä