Onko toi bändi joku vitsi??

Soi just Voicella. Tommosia nuoria kloppeja, keillä suomalaisten metallibändien paidat päällä, musiikkivideolla opettaja on joku nunna. Ja toi biisikin on ihan kumma. Onkohan ne ihan tosissaan? :eek: :eek:

Hitto kun en muista nimeä... :headwall:

si se strom und drang tai semmonen :D nehän on ihan junnuja, jotain 16 vee. mieki nauroin aluksi mut ku tarpeeksi monta kertaa kuuli niin onhan tuo aika tarttuva kertsi :D ja parasta just ne sonata arctica paidat B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 12:46 Serendipity kirjoitti:
si se strom und drang tai semmonen :D nehän on ihan junnuja, jotain 16 vee. mieki nauroin aluksi mut ku tarpeeksi monta kertaa kuuli niin onhan tuo aika tarttuva kertsi :D ja parasta just ne sonata arctica paidat B)
:D Niinpä onkin, oon mä ton nimen jostain kuullut. Mä oon aina ihmetellyt että mikä halvatun bändi toi on... :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 12:50 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 12:46 Ford Prefect kirjoitti:
Musta se on tosi hyvä =)
Se oli just jossain listaykkösenä hetki sitten, oisko ollu KidsTop20:ssä :D Ja ihmettelin että mitä tommonen tekee ykkösenä, ihan sontaa, sit näin videon ja olin ihan monttu auki :eek: :LOL:
En mä niin siitä videosta, mut oon tosi hämmästynyt et joku äijä(t) 15v lähtee tollaista ääntä. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 12:53 Ford Prefect kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 12:50 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 12:46 Ford Prefect kirjoitti:
Musta se on tosi hyvä =)
Se oli just jossain listaykkösenä hetki sitten, oisko ollu KidsTop20:ssä :D Ja ihmettelin että mitä tommonen tekee ykkösenä, ihan sontaa, sit näin videon ja olin ihan monttu auki :eek: :LOL:
En mä niin siitä videosta, mut oon tosi hämmästynyt et joku äijä(t) 15v lähtee tollaista ääntä. :D
No joo, totta, ääni ja solisti ei jotenkin sovi yhteen :D

Mietin että laulaako se ite siinä oikeesti... Kai sitten :D

Yhteistyössä