Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minäkin olen näitä hintoja ihmetellyt? Mulle käytetty on aina käytetty oli merkki mikä hyvänsä ja maksan vain käytetyn hinnan. En tosin ole itse merkkiuskollinen enkä hae tietyn merkkisiä vaatteita vaan sellaisia vaatteita mitkä ovat lapselle mukavat päällä ja että ne ovat ehjiä suht. nättejä.
Lapset saa olla lapsia eikä tartte varoa sitä että sotkeutuuko vaatteet. Hienosteluvaatteet on sitten erikseen, mutta niitä meillä ei paljoa olekkaan.
Itse en oikein edes ymmärrä sitä että pienelle lapselle ostetaan kalliita vaatteita sen merkin takia. Mutta jokainenhan sen ostopäätöksen itse tekee...
Euroon vaihtuminen on varmaan tuottanut tulosta kirppismyyjille.
Ihan kuin minun kirjoittama, eli tähän yhdyn. Tosin tykkään lapsilla Hm:n ja Lindexin vaatteista, en merkin vaan vaatteitten ittensä takia. Edullisia ja hyvälaatuisia. Kauhistelin minäkin tässä joku aika sitten täällä, kun joku möi käytettäy Bamse t-paitaa hintaan 4e. En tosiaan laita sellaista hintaa käytettyyn paitaan kun alesta saa uusia samalla hinnalla ja halvemmallakin.