Venakko Milanna
Joo mietinyt sen kohdunpoiston, mutta puhuin läkärin kanssa ja kukaan ei tervetä kohtua poista. Eikö saa ääneen miettiä? Kun ajatelin mikä olisi hyvää mulle... ja syy kerroin jopa kans. Missä olen sanonut että oma aika mulle on tärkeämpi? Sä aina luet ihan niin kuin itse haluat, aika outo..... Oma aika on mulle TÄRKEÄ, mutta ei tärkeämpi kuin lapset. Jos ei lapsella oo mitään hätä, niin ne saa hoitoa ja mä oma aika. Kun en 4 seinän sisällä halua tulla hulluksi lasten takia. Jokainen tarvi oma aika ja omat tekemiset. Mulla onneks on resursseja siihen että saan kaikki halumasi ja myös lapsetnuo kaksi lausetta kertookin aika paljon..vähän aikaa sitten olit kyselemässä kohdun poistosta,kun et halunnut lisää lapsia..eilen kerroit,että sulle sun oma-aika ilman lapsia on tärkeämpi kuin lasten kanssa olo..jos mulla ois tommoset fiilikset,niin lapsiluku olisi todellakin täynnä..mitä iloa on tehdä lapsia,joista todennäköisesti huolehtii joku muu suurimman osan ajasta,vaikka oiskin tulevaisuus turvattu rahallisesti?