Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;25822436:
Jos oikeesti on niin että kyse on elämästä tai kuolemasta niin empä tiedä mitä tekisin ap:n tilanteessa. Eikai tuossa ole hyvää vaihtoehtoa ollenkaan, vain huonoja.
Kiitos, kun näköjään oot nyt ensimmäinen joka lui ajatuksen kanssa tämä:)

"vieras"
Kertokaapa joku, MIKÄ voisi olla sellainen elämän ja kuoleman tilanne, että äidin olisi PAKKO hylätä lapsensa puoleksitoista kuukaudeksi ja lähteä Meksikoon? Itse en nyt milläänmuotoa kykene keksimään. Varsinkin, kun se elämän ja kuoleman tilanne ja ajankohta on tiedossa jo näin hyvissä ajoin...

Eiköhän se nyt ole täysin ilmiselvää, että ap:lla ei ns. yleisesti hyväksyttävää syytä reissulleen ole, joten (kerrankin) kieltäytyy kertomasta asiasta tarkemmin.

Echalon
[QUOTE="vieras";25822169]Kiinnostaisi nuo lähteet. Oikeesti.
Tunnen yhden narsistin, hän oli lapsena sukulaisten luona sotaa paossa, mutta ei mikään vauva enää tuohon aikaan.
Ja olosuhteet sijoitusperheessä olivat hyvät, häntä rakastettiin ja pidettiin hyvänä.[/QUOTE]

Googleta "narsismi" ja "vauva".
Esim. psykologit Jorma Myllärniemi ja Pirjo Tuhkasaari ja Hyvä Terveys-lehti osuivat ekoina silmiini, niissä puhutaan vauva-ajasta.
Ylipäätään: mitä varhaisemmassa vaiheessa on vamma syntynyt, sen vaikeampi sitä on terapialla hoitaa koska se on niin syvällä ihmisen psyykessä, hylätty vauva/pikkulapsi muodostaa ikäänkuin suojakuvun ympärilleen eikä tunne empatiaa. Narsismia tai psykopatiaa on hyvin vaikeaa, tai lähes mahdotonta parantaa psykoterapialla.

NOH, kai siinä geneettistä herkkyyttäkin tarvitaan lisäksi että kenestä tulee narsisti tai ei, eihän saman perheen kaikki jäsenet sairastu.

[QUOTE="vieras";25822576]Kertokaapa joku, MIKÄ voisi olla sellainen elämän ja kuoleman tilanne, että äidin olisi PAKKO hylätä lapsensa puoleksitoista kuukaudeksi ja lähteä Meksikoon? Itse en nyt milläänmuotoa kykene keksimään. Varsinkin, kun se elämän ja kuoleman tilanne ja ajankohta on tiedossa jo näin hyvissä ajoin...

Eiköhän se nyt ole täysin ilmiselvää, että ap:lla ei ns. yleisesti hyväksyttävää syytä reissulleen ole, joten (kerrankin) kieltäytyy kertomasta asiasta tarkemmin.[/QUOTE]No esim luovuttaa luuydintään tai toisen munuaisen tms sitä tarvitsevalle tms.

mimmi.
[QUOTE="vieras";25822576]Kertokaapa joku, MIKÄ voisi olla sellainen elämän ja kuoleman tilanne, että äidin olisi PAKKO hylätä lapsensa puoleksitoista kuukaudeksi ja lähteä Meksikoon? Itse en nyt milläänmuotoa kykene keksimään. Varsinkin, kun se elämän ja kuoleman tilanne ja ajankohta on tiedossa jo näin hyvissä ajoin...

Eiköhän se nyt ole täysin ilmiselvää, että ap:lla ei ns. yleisesti hyväksyttävää syytä reissulleen ole, joten (kerrankin) kieltäytyy kertomasta asiasta tarkemmin.[/QUOTE]

No esim mies uhkaa tappaa venakon ja lapset, jos venakko ei suostu huumekuriiriksi! Eikä, mulla on vilkas mielikuvitus. :(

Tai että venakon toosassa onkin joku muu mutaatio kuin hpv ja vain mehikosa osataan sitä hoitaa.

Tai venakko luulee saaneensa jonkun miljoonavoiton ja menee hoitamaan niitä asioita ja sitten tulee rahat huijattuna tyhjätaskuna kotiin...

Ja ja ja...
:D

duupiduu
No sä et diggaa suomalaisista ja suomalaiset ei susta... eikös se ole hyvä niin? Turha siitä asiasta sen enempää viritellä keskusteluja.
aika inhottavaa että yleistät noin.

mä oon ite milannan kans aika paljon samaa mieltä! en mä ole huono äiti koska otan itelleni aikaa ja oon erossa lapsestani aina välillä. Pysyy mieli virkeenä ja pieni ikävöinti on varmasti ihan tervettä!

Venakko Milanna
No esim mies uhkaa tappaa venakon ja lapset, jos venakko ei suostu huumekuriiriksi! Eikä, mulla on vilkas mielikuvitus. :(

Tai että venakon toosassa onkin joku muu mutaatio kuin hpv ja vain mehikosa osataan sitä hoitaa.

Tai venakko luulee saaneensa jonkun miljoonavoiton ja menee hoitamaan niitä asioita ja sitten tulee rahat huijattuna tyhjätaskuna kotiin...

Ja ja ja...
Mutta ajtelee vielä, jos ne kaikki pitää paikansa:O eli ne kaikki samana aikana mun pitää hoita...

Muuten mies tappaa meitä kaikkia, jos en salakulje huumeita. Kuolen jos en hoita uus pimpeli bakteeri ja super virus. Sekä samalla myös haen miljoonavoiton. Monta asia pitää mun samalla reisuulla hoita;) ja ja ja

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;25822617:
No tämä on nyt ihan spekulointia vailla todellisuuspohjaa. Kunhan annoin esimerkkejä mikä on elämän ja kuoleman kysymys.
Pointtini olikin siinä, että mikä sellainen elämän ja kuoleman kysymys voi olla, jonka ajankohdan ja keston tietää jo näin paljon etukäteen. En vain pysty millään keksimään.

"euro"

Ja ja ja...
Kyllä se on laitonta. joko rahanpesua tai huumeen kuskausta. On rahat loppuneet aloittajan törsättyä kaiken.

[QUOTE="vieras";25822645]Pointtini olikin siinä, että mikä sellainen elämän ja kuoleman kysymys voi olla, jonka ajankohdan ja keston tietää jo näin paljon etukäteen. En vain pysty millään keksimään.[/QUOTE]Jatkan spekulointia. Luovuttaja on raskaana ja tuskin voisi ryhtyä kyseisiin operaatioihin. Ja ei varmaan ihan heti synnytettyäänkään. Ehkä kyseisen avuntarvitsikjan aikaa saataisiin jollainkeinoilla venytettyä siihen asti kun luovuttaja olisi kykenevä luovuttamaan. (Mitä nyt sitten ikinä luovuttaakaan).

Yhteistyössä