ei oo taikurii, niiskua eikä poliisia vaikka keskeisiä hekin. hemuli ilmeisesti esiintyy poliisina uudessa mukissa eväällä 2009Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Ei ole tietoo.
Mutta asiaa liipaten KOSKA tulee mukit Aliisasta ja Noidasta :attn: Pakkohan niistäkin olis mukit tulla....
Tehdään yritykseen suuri viestitulva ja pyydetään kyseisiä mukeja markkinoille.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Ei ole tietoo.
Mutta asiaa liipaten KOSKA tulee mukit Aliisasta ja Noidasta :attn: Pakkohan niistäkin olis mukit tulla....
Ei muutes olekaan Niisku nyt ainakin!!Alkuperäinen kirjoittaja taukki:ei oo taikurii, niiskua eikä poliisia vaikka keskeisiä hekin. hemuli ilmeisesti esiintyy poliisina uudessa mukissa eväällä 2009Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Ei ole tietoo.
Oi tosi hyviä ehdotuksia! Mä itse haluaisin kaakeliuunin ja sieltä kurkistavan esi-isän.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Eli adressiin Niisku, Taikuri, Aliisa, Noita, Poliisimestari
Sesonkeihin viidakko ja mä tahtoisin mukin vaarallisesta juhannuksesta!
Muita ehdotelmia?