Onko tietoa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauris 68
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kauris 68

Jäsen
24.03.2008
301
0
16
Siis oisko kelläkään tietoa jos tallinasta ostaa apteekista tuotteita niin käykö sielä eurot vai pitääkö kruunuiksi vaihtaa..Sit toinen mieltä askaruttava asia on että onko tallinan laivoille kieletty ottaa esm voileipää mukaan jos jää matkaevästä yli vai poisko kaikki heitettävä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Walpuri:
Parasta että varaat mukaan kruunuja tai Visa/MasterCard -kortin. Ei niitä omia voileipiä sinulta pois oteta, eli ei kun väiden tekoon vaan ja mukavaa reissua!

Voi kaunis kiitos :hug: tosin ke lähen saamalleni synttärilahjamatkalle kun nyt sopiva tilanne lähteä =)
 

Yhteistyössä