Siis oisko kelläkään tietoa jos tallinasta ostaa apteekista tuotteita niin käykö sielä eurot vai pitääkö kruunuiksi vaihtaa..Sit toinen mieltä askaruttava asia on että onko tallinan laivoille kieletty ottaa esm voileipää mukaan jos jää matkaevästä yli vai poisko kaikki heitettävä..