Onko tietoa? Verensokereista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diabetesko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diabetesko?

Vieras
Onko normaalia, et verensokerit on n. 3h syömisestä 7,1? Tai välillä 2h syömisestä jotain 7,6? Ei ole todettu mitään diabetesta, mut epäilys on et verensokerit heittelis.. Joten onko kellään tietoa tästä? Ja mihin muuhun tällanen verensokerin heittely voisi liittyä? Välillä jos ei syöny vähään aikaan heittää tosi alas myös..

On kyllä hurjan alhanen tuo 1,9, ei enää pitäs olla tajuissaankaan :/
Muut kuulostavat kyllä normaaleilta. Meillä neuvottiin pitään kirjaa ihan joka ruokailua ennen ja 1h ja 2h jälkeen ruokailun, näin tehtiin 2 viikon ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja hennaa:
On kyllä hurjan alhanen tuo 1,9, ei enää pitäs olla tajuissaankaan :/
Muut kuulostavat kyllä normaaleilta. Meillä neuvottiin pitään kirjaa ihan joka ruokailua ennen ja 1h ja 2h jälkeen ruokailun, näin tehtiin 2 viikon ajan.

Mulla laskee usein alle kahden ja ihan tajuissani olen ollut.

Juu. Mulla on veljellä diabetes ja se on kyllä ihan "rajamailla" jo ollu, mutta kyllähän joillain on matalampi lähtötasokin. Mullakin normaali sokeri on jotain 3 pintaan.
Ota ihmeessä jotain hunajaa tai sokeria, jos noin alas usein menee, voi käydä kuitenki hullusti joku kerta. Olen sellaisen joutunut kokemaan, onneksi sivustakatsojana.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hennaa:
Juu. Mulla on veljellä diabetes ja se on kyllä ihan "rajamailla" jo ollu, mutta kyllähän joillain on matalampi lähtötasokin. Mullakin normaali sokeri on jotain 3 pintaan.
Ota ihmeessä jotain hunajaa tai sokeria, jos noin alas usein menee, voi käydä kuitenki hullusti joku kerta. Olen sellaisen joutunut kokemaan, onneksi sivustakatsojana.
:hug:

Mites siinä sit kävi? Tai millanen tilanne se oli? Mä oon meinaan yksin kahden lapsen kanssa täällä..