Onko tex mex -voileipäkakku hyvää? Kannattaako tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 932
19 190
113
Uudeksivuodeksi olisi tulossa vieraita. Vaikka olen ihan raato joulujärkkäilyistä, niin joulusta jäi vielä leivontaintoa jäljelle. Mutta onko tex mex -kakku oikeasti hyvää, vai semmoista epämääräistä vahvaa maustemössöä?
 
Oon pari kertaa tehnyt sellaista ja itse en kyllä moisesta välittänyt eli oli mielestäni sellaista "epämääräistä mössöä", mutta vieraat vissiin tykkäsivät tai ainakin niin kehuskelivat..
 
oon hirmu huono antamaan reseptejä kun en just käytä niitä vaan teen mutu tuntumalla just voileipäkakut ym

Tai sitten sulla on joku viimeiset 200 vuotta salassa pysynyt, suvun tarkasti varjelema tex mex -voikkariresepti. :rolleyes:
 
Nostan tätä ketjua, jos iltapalstalaisissa olisi tex mex -voikkaria syöneitä...:)
Eli jos olet syönyt hyvää em. voikkaria niin mitä siihen oli tungettu?
 

Yhteistyössä