Onko teitä luultu tod nuoreksi äidiksi

tuli täs mieleen, kun ollaan menos kauppaan ja näin ä.lomalla kun sinne voi mennä "mummeleitten" aikaa päivällä. Mulla pari ipanaa ja ikää 27, eli hyvin 30 häämöttä. Pikku-mummelit sitten kauhuissaa, miten nuori äiti siinäkin ja jo kaksi lasta. Niillä alkaa hämärtyä se iän arviointikyky jossain vaiheessa, kun kaikki alle 50 veet on ihan teinejä :D Kerran tehny mieli sanoa, että mites sillon sodan jälkeen mahdettiin lapset tehdä. varmasti aika nuoria oltiin, kun naimisiin mentiin ja esikoinen synty. Mutta en mä ala niille mitään, kun mulle on aina opetettu, että vanhuksia pitää kunnioittaa :saint: Mutta siis onko tää muillekkin tuttu ilmiö?
 
Sain tuon tytön kun olin 21 ja sitä kyllä jaksaa monet mummelit päivitellä että kun niin nuorena.. En mä vaan omasta mielestäni ollu mitenkään ihmeellisen nuori että sitä päivitellä tarviis, onhan niitäkin jotka saa lapsia paalljjoon nuorempana.. :whistle: :)
 
Minua luullaan ihan parikymmiseksi. Nytkin olin työharjoittelussa ja kyllä siellä vähän ihmeissään oltiin, kun kuulivat että olen 28v ja kolme lasta. Olen vielä pienikokoinen, joten sekin vaikuttaa siihen, että pidetään nuorena.

Kun olin 24v ja minulla oli kaksi lasta niin eräs äiti luuli leikkipuistossa, että olen jotain 16v ja lapset minun sisaruksia =) Vähän nauratti, kun hän kertoi.
 
Viimekesänä töissä kysy yks johtoportaan mies et oletko kesätuuraja ja opiskelijoita. Sanoin et joo olen mä tuuraaja mut jään syksyllä äitiyslomalle. Mies kysy et ai ku olet niin nuori. Ensimmäistäkö odotat... :whistle: En ku neljättä :saint:

<br><br>
 
Cittarissa kerran yks mummeli sano että oi kun ihanaa kun oon tehny lapset hyvin nuorena.. kolmas oli sillon ihan vauva.. eli ite olin sillon täyttäny just 24..
useimmin kyllä tulee ehkäpä katseita että miten toikin jo 3:n äiti.. mut joo olen kuitenkin JO 26 :whistle:
 
oteetä
heh, tulipa mieleen, että en tuosta äiti asiasta tiedä, mutta kai sitä aika tuoreelle vielä näyttää kun 28v ja silloin kahden lapsen äitinä, kesällä baarissa kysyivät paperit! :LOL:
 
Pix
Noh.. (tää nauratti mua oikeesti pitkään) pari viikkoa sitten paikallisessa tavaratalossa 70+ täti-ihminen päivitteli, kuinka NÄIN NUORI tyttönen jo on lapsen tehnyt... Hei. Mä olen 37. :D
 
No ei kun en ole koskaan ollut tod. nuori äiti... :LOL: Sain esikoisen 30-vuotiaana. Ja koskaan en oo kuullut sipinää ja supinaa tai en ole ainakaan moista rekisteröinyt, mut eipä mua muutenkaan sipinät ja supinat oo täs elämäs hetkauttaneet...
 
SonataSelene
viime syksynä kun menin lasten kaa bussilla hesaan niin yks täti ei oikeen halunnu tajuta että kaikki oli mun. ku olin niin "teini". olin sillon 22v ja lapset 4,5v, 3v ja nuorin jotain 3kk. oli aika hassu tilanne ku täti vielä ihmetteli miten oon onnistunu kasvattaa lapset niin hyvin että ne istu bussissa paikoilleen. :D oli varmaan ainoo kerta ku ne oikeesti istu kiltisti. :whistle: :LOL:
 
No ihan jatkuvasti luullaan! Esikoisen aikaan olin 20v ja kauhisteltiin. Toisen sain 26v:na ja edelleen sitä "voi laps raukka" juttua tulee (siis vaikka kuljen ilman esikoista).... Saa nähdä, kun tämä kolmas syntyy niin se vasta varmaan on kamalaa :D Olen siis 28v nyt ja luullaan usein 23-vuotiaaksi tai vieläkin nuoremmaksi. No, olen kyllä niiiiin tottunut tuohon, ettei tätien kommentit vaikka kaupassa paljon hetkauta. Tuo tyttö kun välillä oikein erehtyy itkemäänkin kaupassa ja neuvonantajat pamahtaa välittömästi paikalle ;) :whistle: <br><br>
 
Ilmeisesti tullaan luulemaan teiniäidiksi, sitten kun pienokainen syntyy, sillä juuri pankissa käydessäni olis pitänyt olla äiti tai isä ja mukana, kun olin avaamassa tiliä. Ikää olis pitänyt olla 12 vuotta, että olisin saanu aukaista tilin.. Ja ikää siis oikeesti 25... :LOL:
 
On luultu. Toista lasta odottaessa kävin esikoisen kanssa hammashoitajalla, hän varovasti uteli mun ikää... Yllättyi kovasti, oli luullut mua 17-vuotiaaksi, olin silloin 22v.
Just viikko sitten yksi miehen sukulainen meinasi tippua penkiltä kun kuuli että täytän tänä vuonna 25v, oli kuulema luullut mua vuoden nuoremmaksi kun mun mies, eli 20-vuotiaaksi.
 
Mya
kun odotin poikaa, multa kysyttiin oonko täyttäny jo 17....olin 24.

kyllä mua varmasti luullaan yleensä nuoremmaks kun olen...
viimeks kun olin liikkeellä äitini ja pojan kanssa niin mun äitiäni luultiin meidän molempien äidiks ja vielä nuoreksi...ja se on sentään 50!!!! Eli hiukan on joillain arviot pielessä. B)

Niin ja paperit kysytään poikkeuksetta edelleen, vaikka olen 26
 
Yks mummu luuli mua koiran ulkoitusreissulla pikkutytöksi, kysy, että kenenkäs tyttöjä olet... minä siihen, että et varmaan tunne mun vanhempia ku ollaan kotosin 400km päästä. Ja kysy, että missä me asutaan. Minä siihen, että tuossahan me rivarin pätkässä, miehen ja kahden lapsen kanssa, naimisissa yli 3v ja vanhempi lapsiki jo 3v. Se mummu oli ihan :eek:

Ja nykysin mua on muutama luullu kuvista nuoremmaksi, jopa 15v ikäseksi yhestä. Mutta jännä sinänsä, kun taas esikoinen synty, olin 19v niin mua luultiin 25v ikäseksi. Mutta livenä nykysin yleensä muut luulevat n. 25v ikäseksi. Oikee ikä siis 22v.
 
Luultiin joskus kun olin kakkosen juuri saanut niin 16v...

Olin ostamassa miehelleni tupakkaa niin ei meinannut myydä koska olen vasta 16v, kummatkin lapset mukana.Ikää oli jo 21v

Mutta hauskinta on kun olen nuorempien veljieni (9&10)
sekä kolmen oman lapseni 1-5v. kanssa liikkeellä niin kyllä tuijotetaan ja taivastellaan :D
Ikää itsellä 25v.

Mutta ylipäänsä nykyään jos olet alle 30v äiti olet tajuton kakara joka on menettänyt oman nuoruutensa... Tai tältä musta tuntuu:whistle:
B) <br><br>
 
En ole ainakaan huomannut, että mitään ihmetteleviä katseita saisin ihmisiltä tuolla kaupoissa tms. vaikka suht pieni kaupunki tämä onkin. Työkaveri sanoi, että sen mies oli kyllä ihmetellyt kun oli mut nähnyt (ja tämä kaveri oli sille puhunut että kuinka söpö poika mulla on :D ) että ei tolla voi olla lasta, minkä ikänen se on? Joku joskus sanoi et näytän 15-vuotiaalta :eek: :ashamed:
 
Olin 15 vuotiaana käyttämässä 5 vuotiasta velipoikaa isän kanssa lääkärissä, pikkuveikka oli telonu ittesä ja piti takapenkillä pitää riepua otsalla..

noo, mentii sitte paikattavaksi ja ihan koko toimenpiteen ajan hoitohenkilökunta puhu pikkuveikalle, isä ja äiti on ihan täs vieres plaa plaa...

:LOL: oonko mie vanhasta puusta veistetty..

sitte taas ku oon ihan täysikäisenä liikkunu hoitolasten kans niin mummelit päivittäin kauhisteli kuinka tytölle on käyny tuplavahinko :D

22 vuotiaana kun sain omani niin ei ole enää kommentoitu suuntaan eikä toiseen.
 
Koskaan ei oo kukaan ääneen ihmetellyt, jos oon lasten kanssa liikkeellä. Jos mulla on esikko mukana, niin ihan kivoja katseita oon jo 9 vuoden aikana saanut =) olin siis 18 kun esikko on syntynyt. Tuntuu siltä, et jos on juniori mukana, niin se on ihan normaalia(junnu on 6vee)..Mut jos joku kysyy, esim töissä, et minkäikäisiä lapsia mulla on, ja minkäikäinen itse oon, niin saan kyllä ihmetystä aikaiseksi. Oon kyllä alkanu vetää sen huumoriks ite sanomalla olevani teiniäiti, eipä tartte muiden sitä sanoa..
 
broidin ollessa vajaan vuoden, käytiin kärryilemässä torilla.siinä sitten kaks mummua kärkkyili vieressä kunnes toinen uskaltautu kysymään että "onko toi sun?"

mä vaan että on joo. enhän mä valehellu, olihan se mun broidi( mitä kysyivät niin tylysti?) enkä jaksanu selittää että 12 vuotias ei ees teidä mistä lapset tulee...

sellanen tapaus..
 

Yhteistyössä