Onko teitä luultu tod nuoreksi äidiksi

Gluteus maximus
No viimeksi Alkossa asioidessani piti vilauttaa papereita, vaikka kaksi lasta oli mukana. Ikää on 27v. ja olin tosi tyytyväinen :LOL: Mieheltäkin oli kysytty viimeksi paperit kun osti olutta. Mies oli ollut hirveän tyytyväinen =) Hänelläkin ikää 27v. e ollaan tämmöinen teiniperhe =)
 
luultiin joskus pojan isosiskoksi. ulkonäöllisesti en näytä nuorelta mutta pukeutuminen ja käyttäytyminen on niiin teiniä että! sen takia luullaan nuoreksi. ihana kun pyysivät piilolinssikaupassa (optikolla) äitin allekirjoitusta...
 
Ikää mulla kohta 26. Pari vuotta sitten menin linja-autossa nuoriso alennuksella, oliko se ikäraja siihen 16 vai 17... puistossa yks mies tuumasi että ei tuo ainakaan sinun lapsi ole kun olet noin nuori. Paperit piti näyttää aikoinaan silloiselle poikakaverille, kun se kuvitteli mun olevan alle 16, olin siis 18, se 22.. :D Siskon kans oltiin liikenteessä, se mua 6 vuotta nuorempi, yks puolituttu ei ollut varma kumpi meistä oli se isosisko...ja baarissa tietysti kysytään aina paperit...
 
Onhan sitä joku saattanut joskus ihmetellä: aloin odottaa kun olin 20-vuotias. En kyllä mitään törkykommentteja ole saanut kuulla, lähinnä myönteistä palautetta tai vilpitöntä ihmettelyä. Tai ehkä olen vaan niin tyhmä, etten tajua paheksuvia katseita. :D (toivottavasti en sen suhteen ikinä viisastuisikaan).

Nyt kun olen 24 ja lapseni täyttää 3, olen monen mielestä jo ihan "normaalin ikäinen". Vaikka se ei muutakaan sitä faktaa, että aloin odottaa 20-vuotiaana. ;)

Jotkut tapaavat sanoa, että "sä et näytä yhtään äiskältä". Mitä sekin sitten tarkoittanee? Mitä on "äiskän näköisyys"? Olen ihan normaalin näköinen nuorehko nainen, en mielestäni mitenkään teinimäinen.
 
Täytän tänä vuonna 30v ja vanhin on tosiaan 8v ja sitten 3v ja melkein 1v.

Ja kyllä mummot kattoo hyvä, ettei tekarit putoo, kun esikoinen sanoo kaupassa "äiti". :whistle: :D

Perhekahvilassakin yks äiti kerto mulle, että oli sanonu miehelleen, että kerhossa on yks tosi nuori äiti, ei oo varmaan 18 veetäkään. Ja oli ihan hämmästyny, kun kerroin oikeen ikäni. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:02 Mya kirjoitti:
kun odotin poikaa, multa kysyttiin oonko täyttäny jo 17....olin 24.

kyllä mua varmasti luullaan yleensä nuoremmaks kun olen...
viimeks kun olin liikkeellä äitini ja pojan kanssa niin mun äitiäni luultiin meidän molempien äidiks ja vielä nuoreksi...ja se on sentään 50!!!! Eli hiukan on joillain arviot pielessä. B)

Niin ja paperit kysytään poikkeuksetta edelleen, vaikka olen 26
:D Tosta tuli mieleen, että kun oltiin Egyptin matkalla reilu kk sitten, niin ne kauppiaat kysy, että "sisters?", kun näki meidät liikkeellä. (Tarkotti esikoista, 8v, ja mua)

Mikähän mun mies olis sitten ollu? Meidän kaikkien isä? :LOL:
 

Yhteistyössä