Onko teistäkin miikkariperheet jotenkin parempia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihanaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä!

Ne on niitä, joilla on vimpan päälle sisustettu talo, partyliten tuoksukynttilöitä palamassa joka pikkupöydällä, äidillä hoidetut kynnet ja hiustenpidennykset (ruskean eri sävyissä, ei siis pinkkiä ja violettia), neuletunika ja legginsit ja sisäkengät. Lapsilla sisustetut huoneet ja niitä hel¤%&/()= Home/Love/Tervetuloa- tekstikylttejä siroteltuna pitkin huushollia- siis sitä kauniisti sisutettua ja hyvältä tuoksuvaa kotia, jossa huonekalut on samaa sarjaa ja lattiana on niitä julmetun kokoisia laattoja.

:snotty:

Tulkaa toki ihan sinne sypyn ketjuun juttelemaan ja vaihtamaan näitä mielipiteitä, eikä täällä kasvottomana=) Mä en ole vielä tähän mennessä törmännyt yhteenkään haukkumisketjuun tuossa ryhmässä, mitä nyt tähän ketjuun täysin mauttomasti kommentoineita on arvosteltu :D Itseasiassa siellä suurin osa suhtautuu hyvinkin isosti huumorilla koko lastenvaate-touhuun, myös laadusta keskustellaan ihan oikeilla sanoilla eli silloin kun se kusee, se kusee. Ja monenlaista ihmistä mahtuu joukkoon, itse en joitain me&i kuoseja ottaisi edes ilmaiseksi, jotkut taas on söpöjä ja "pakko saada". Samoin suhtaudun kyllä myös vaikka Lindexin vaatteisiin, merkillä ei oo minkään valtakunnan merkitystä...
Eli asioista voi keskustella ja niille voi naureskella hyvin monella eri tyylillä..

Mä olen ihan avoimesti kertonut mielipiteitäni mm. facebookin lasten merkkivaatekirpparilla (monista asioista; jälleenmyyntiarvoista, kirppareiden säännöistä, "huippulaadusta" ja vaikka mistä) ihan omalla nimelläni. Sittemmin totesin ettei mun kannata roikkua siellä provosoitumassa toisten tyhmyydestä ja lähdin ryhmästä.

[QUOTE="Ihanaa";27277377]Alitajuisesti yhdistän miikkarikutsun pitäjien perheisiin paljon positiivisia adjektiiveja. Välittömästi tulee mieleen sivistynyt varakas ydinperhe, jossa hyvin puetut ja kasvatetut vesat. Sitten vielä ne ihanat tarjoilut. Sellainen viiskytluvun idylli.

Onko muillakin saa? Vai tiedättekö jotain yh:ta kessusuussa, joka avaa kutsut tarjoamalla keppanat?[/QUOTE]

Mä olen tässä kotiäitiurani varrella nyt hämärästi kuullut tästä Me&I-vaatteista. En ole koskaan kyllä nähnyt niitä. Miksi ne pitäisi rinnastaa varakkaaseen perheeseen? Siis mun mielestä niitä kutsuja pitää sellaiset, joilla on rahantarve, joten ei voi olla varakas. Jos on varakas, niin ei tee tuollaista "halpaduunia", vaan jotain oikeaa duunia, jossa tienaa kunnolla.

[QUOTE="mamma";27282832]Mä olen tässä kotiäitiurani varrella nyt hämärästi kuullut tästä Me&I-vaatteista. En ole koskaan kyllä nähnyt niitä. Miksi ne pitäisi rinnastaa varakkaaseen perheeseen? Siis mun mielestä niitä kutsuja pitää sellaiset, joilla on rahantarve, joten ei voi olla varakas. Jos on varakas, niin ei tee tuollaista "halpaduunia", vaan jotain oikeaa duunia, jossa tienaa kunnolla.[/QUOTE]

Siis kutsujen pitäjä (emäntä) vai esittelijä? Tuskin kukaan kutsuja työkseen pitää.

Yhteistyössä