vieras
Miten ihmeessä voi vaihdella noin paljon? Että toiselta lähtee taju ja toinen pärjää särkylääkkeellä?
koska me ihmiset ollaan erilaisia, meillä on erilaiset kipukynnykset, hermostot jne. toisilta menee kivusta taju, toinen ääripää, tosin harvinainen, ei tunne MITÄÄN.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ihmeessä voi vaihdella noin paljon? Että toiselta lähtee taju ja toinen pärjää särkylääkkeellä?
Joo, mutta jopa samalla ihmisellä eri kerroilla? Kai tietysti hermoradatkin voi "uusiutua" tms. mutta kuulostaa vaan niin rajulta.Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:koska me ihmiset ollaan erilaisia, meillä on erilaiset kipukynnykset, hermostot jne. toisilta menee kivusta taju, toinen ääripää, tosin harvinainen, ei tunne MITÄÄN.
En usko, että ihmisten välisissä kipukynnyksissä on kovinkaan suuria eroja. Vai kestättekö te, joiden synnytys on ollut helppo sitten yleensäkin ottaen kovia kipuja hyvin? Esimerkiksi juurihoito hammaslääkärissä ei pitäisi juurikaan tuntua missään ilman puudutuksia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, mutta jopa samalla ihmisellä eri kerroilla? Kai tietysti hermoradatkin voi "uusiutua" tms. mutta kuulostaa vaan niin rajulta.Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:koska me ihmiset ollaan erilaisia, meillä on erilaiset kipukynnykset, hermostot jne. toisilta menee kivusta taju, toinen ääripää, tosin harvinainen, ei tunne MITÄÄN.
Tässä tosiaan hermostoissa se suurin ero. Äitini ei edes tiedä mikä on supistus...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ihmeessä voi vaihdella noin paljon? Että toiselta lähtee taju ja toinen pärjää särkylääkkeellä?
No hyvä, että sie sait kahdella ponnistuksella vauvasi ulos. Mie ponnistelin 2 tuntia ja sinä aikana en saanut mitään kipulääkkeitä...Alkuperäinen kirjoittaja miu:Itse selvisin pelkän ilokaasun voimalla supistusten pahimpien supistusten ajan mutta helpotti kun pääsi ponnistamaan. 2 ponnistusta ja vauva oli ulkona. Ja rehellisesti sanottuna ei ees tehnyt yhtään pahaa.
Enemmän pahaa teki kuunnella naapurihuoneesta kuuluvaa kiljuntaa joka nosti ihokarvat pystyyn. Hieman kävi sitä naista sääliksi jos sillä juuri niin teki kipeää.
Alkuperäinen kirjoittaja häsä:enään, mulla on todellakin korkea kipukynnys mutta rajansa kaikella..
Ilman kipulääkkeitä ja kohdun täysrepeäminen oli tarpeeks.
Samat sanat.Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Ei ollut kamalaa eikä kamalan kivuliasta. 2 olen synnyttänyt ilman kivunlievitystä.
Toivottavasti mulla käy yhtä hyvä tuuri...Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Ei ollut kamalaa eikä kamalan kivuliasta. 2 olen synnyttänyt ilman kivunlievitystä.
Turha näistä on etukäteen stressata Sitäpaitsi ainakin meillä menee helpot synnytykset suvussa, eli yhtä hyvää mäihää sulle!Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja häsä:enään, mulla on todellakin korkea kipukynnys mutta rajansa kaikella..
Mun ei ehkä kannattaisi lukea näitä... :ashamed:
rv35...
Juuh, turha stressi pois! Jokaisella kun on niin erilaisia synnytyksestä ja monesta asiasta kyse siinä, että ei voi etukäteen tietää onko miten kivuliasta ja kenellä, sekä kivunlievitystä vaan pyytämään jos liian hurjalle tuntuu ja ehtii vaan saamaan.Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja häsä:enään, mulla on todellakin korkea kipukynnys mutta rajansa kaikella..
Mun ei ehkä kannattaisi lukea näitä... :ashamed:
rv35...
Asenne vaikuttaa, fyysinen kunto, ja tietty ihan se miten se vauva on sieltä tulossa. Väärä tarjonta tai muita komplikaatioita, esim.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ihmeessä voi vaihdella noin paljon? Että toiselta lähtee taju ja toinen pärjää särkylääkkeellä?