Onko teistä hyväksyttävää tämmöinen?

  • Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti
Pilviini harmaana
Meillä otetaan 1-4 sidua, olutta tai viiniä yleensä la iltaisin lasten mentyä nukkumaan. Yleensä minä olen se joka nukahtaa 2. jälkeen :)

Ehdottomasti toisen täytyy olla tolkussa kunnossa!
 
Njaa, kyllä meillä voidaan viinilasii juoda oikein hyvällä aterialla, vaikka lapsi olisi myös syömässä samassa pöydässä.. Enempää kerralla ei kyl sit juodakaan...

Mutta siis ei, minusta ei ole fiksua, että molemmat juo melki pöydänalle itsensä, kun lapsi on kotosalla. Voihan se lapsi herätäkin kesken unien ja nousta ja katsoa missä isä ja äiti on, eikä ole hyväksi, että lapsi näkee täysin jurrissa olevat vanhemmat..
 
essi
Siis he kerran viikossa vetävät kumpikin samaan aikaan kännit, niinkö?
Ei todellakaan ole hyväksyttävää, koska kumpikin ovat kännissä samaan aikaan. Mitäs jos kumpikaan ei siinä kännissään herää lapsen itkuun / hätään?
Ja muutenkin, mun mielestä kerran viikossa kännäily ei kuulu perheellisille.
 
tt
No minusta kuusi olutta ei kyllä kuulosta vielä miltään kaatokänniltä. Ei minusta vesiselvä tarvitse olla, mutta en nyt ihan kännäämistä hyväksi, ainakaan joka viikonloppu. Mutta en kyllä toisaalta ymmärrä mikä hengenhätä nukkuvalla lapsella muka yhtäkkiä tulisi jonka vuoksi pitäisi päästä äkkiä sairaalaan omalla autolla.
 
------
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja paula:
Ei oo hyväksyttävää, kyllä toisen vanhemmista pitäisi olla vesiselvä. Lapsi hoitoon, jos tekee mieli röpötellä.
Huomaa, ettei alkoholi sovi suomalaisille, kun pitää olla näin tiukat sännöt.
peesi tämä on oikein pyhimysten ketju ei ihan vedä vertoja sille kaupassa kyttääjän ketjulle.
 

Yhteistyössä