R
"RIitu"
Vieras
Aloitin alkusyksystä käymään liikuntakeskuksessa ryhmäliikuntatunneilla 3 x viikko. Muutamia kertoja mies on suostunut olemaan lapsen (2 v) kanssa kotona sen aikaa mutta yleensä minun pitää varata lapsiparkki tai sitten jää menemättä jos en muutakaan hoitajaa saa. Usein käy siis niin, että mies lupaa olla lapsen kanssa, että pääsen jumppaan mutta sitten haluaakin katsoa telkkaria/ nukkua päiväunet tai muuten vaan olla rauhassa. Lapsiparkki pitää varata edellisenä päivänä eli ei onnistu jos mies ilmoittaa muutamantunti ennen kun olen lähdössä ettei olekkaan lapsen kanssa.
Minusta on tavallaan turhaa viedä lapsi maksulliseen lapsiparkkiin vain sen takia ettei mies "jaksa" olla noin 1,5 tuntia lapsensa kanssa vaan mielummin katselee telkkaria yms. Minulla on kuitenkin todella harvoin muuten menoja mihin en voi ottaa lasta mukaan. Näin äkkiä muisteltuna olen käynyt lapsen syntymän jälkeen 2 x hammaslääkärissä (toisella kerralla äitini tuli lapsenvahdiksi) ja kerran kävin lääkärissä jossa tehtiin pieni toimenpide niin en viitsinyt ottaa lasta mukaan. Muutamia kertoja olen käynyt lähikaupassa yksin mutta niihinkään ei ole mennyt kuin max. 20 min. Kerrallaan.
Minusta on tavallaan turhaa viedä lapsi maksulliseen lapsiparkkiin vain sen takia ettei mies "jaksa" olla noin 1,5 tuntia lapsensa kanssa vaan mielummin katselee telkkaria yms. Minulla on kuitenkin todella harvoin muuten menoja mihin en voi ottaa lasta mukaan. Näin äkkiä muisteltuna olen käynyt lapsen syntymän jälkeen 2 x hammaslääkärissä (toisella kerralla äitini tuli lapsenvahdiksi) ja kerran kävin lääkärissä jossa tehtiin pieni toimenpide niin en viitsinyt ottaa lasta mukaan. Muutamia kertoja olen käynyt lähikaupassa yksin mutta niihinkään ei ole mennyt kuin max. 20 min. Kerrallaan.