V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Veera:Kuinka muuten ap, teidän tytön hiuksien kanssa meni? Muistan vain kun joskus olit niistä huolissasi. Onko jo selvinnyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Pieni. tai sopusuhtainen. Mun 3v poika on 107 ja 20 kg... mutta tytöt ja pojat meneekin aika eri käyrillä...?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Veera:Kuinka muuten ap, teidän tytön hiuksien kanssa meni? Muistan vain kun joskus olit niistä huolissasi. Onko jo selvinnyt?
Yhteen harvempaan kohtaan on kasvanut paljon uutta hiusta, semmosta aika tummaa. Kaksi ihan kaljuakin kohtaa vielä on. Ei tämä ole maailmanloppu.Kaljujen kohtien iho on alkanut muuttua nyppyläiseksi, mikä tarkoittaa, että hiusjuuret ovat taas aktivoituneet ja kasvanevat vuoden sisällä. Enää ei ole tarvinnut peitellä, koska päälläoleva alue ei ole enää näkyvästi harva.
Mitään keliakiaa tai allergioita eikä kilpirauhasjuttuja ei löydetty, eli tyttö on perusterve. Pälvi saattaa uusia joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Pieni. tai sopusuhtainen. Mun 3v poika on 107 ja 20 kg... mutta tytöt ja pojat meneekin aika eri käyrillä...?
Mun 120cm painaa 20 kg, eikä ole liian laiha. Mielestäni sulla on pyöreähkö lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko sulle hirveä järkytys tuo tyttösi pälvikalju? Tai onhan se varmaan kelle tahansa mutta ajattelin vaan kun vaikutat poikkeuksellisen ulkonäkökeskeiseltä ihmiseltä... Tämäkin ketju... ikäänkuin taustalla olisi että pelkäisit että koska tyttösi ei ehkä ole yhtä hoikka kuin sinä, niin on sitten liian lihava tai iso?