V
"vieras"
Vieras
Työkaveri on hyvin pidättyväinen ja sulkeutunut. Se on ihan ok, ymmärrän, että kaikki eivät halua esimerkiksi tuoda itseään esille tai kertoa itsestään mitään työyhteisössä. Tästä johtuen ilmapiiri on kuitenkin ollut aika viileä ja välit tuohon työkaveriin melko etäiset. Olenkin sitten yrittänyt pienin elein "raivata tietä", ja esimerkiksi itselleni lounasta hakiessani tuonut työkaverinkin pöydälle esim. pääsiäisen aikaan suklaamunan piristyksenä, keittänyt hänelle kahvia, tehnyt hänen puolestaan ylimääräisiä töitä, jne. pikkujuttuja. No kertaakaan en ole kuullut työkaverilta asioista mitään palautetta. Tuntuu hieman hölmistyneeltä. Ei sillä, että kerjäisin teoillani kiitosta, mutta jotenkin toivoisin hänenkin tulevan vastaan.
Nyt tietysti olen lopettanut nämä pienet huomionosoitukset, kun niidenkään avulla en saanut välejä paremmiksi. (Keskusteltu on tietysti useaan kertaan asioista, mutta niillä keskusteluillakaan ei ole ollut mitään vaikutusta).
Olenko mä turhasta pahoillani?
Nyt tietysti olen lopettanut nämä pienet huomionosoitukset, kun niidenkään avulla en saanut välejä paremmiksi. (Keskusteltu on tietysti useaan kertaan asioista, mutta niillä keskusteluillakaan ei ole ollut mitään vaikutusta).
Olenko mä turhasta pahoillani?