onko teistä ns. "muodoton" nainen kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mix"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mielipidettä;24163196:
Eihän tuo ole ihan noinkaan. Ehkä 0,1% vaaleista naisista pystyy luonnollisilla avuillaan yltämään siihen, mutta kyllä noita löytyy paljon tuolta etelämpää... Se on vaan siinä, että NAISTEN ihannehan on tää tyypillinen ylilaiha totaalisen kurviton naisvartalo. Ja tottahan tuo on, että siihen tässä on pakko pyrkiä, kun kilot esim meillä Suomi-neidoilla harvemmin kertyy tuonne takamuksen seudulle vaan just tuohon vatsaan. Ja jotta se vartalo näyttäisi jotenkin hyvältä, sen tarvii näyttää siltä nälkiintyneen pikkutytön vartalolta :(

Niin no totta on, mustilla naisilla tuollainen vartalo on paljon yleisempi! Latinomaissa sitten taas kauneusleikkaukset ovat ihan arkipäivää.

Suomalaisten naisten vartalotyypin huomioiden musta onkin ihan älytöntä nostaa täällä ihanteeksi jotain, mikä suurimmalle osalle on täysin mahdotonta saavuttaa millään terveellisillä ja luonnollisilla keinoilla, sensijaan että ihannoisi tervettä sekä terveen painoista vartaloa oli se sitten vaikka aivan tasapaksukin. Ihan sama, kuin ihannoisi yli kaiken afrohiuksia maassa, jossa suurimman osan hiuksista on hentoinen ja harva.

Vaikka toisaalta, kyllähän upean näköiset tummat naisetkin ihannoivat sitten taas valkeaa ihoa ja suoria hiuksia, uhraten aivan typeriä summia rahaa, aikaa ja vaivaa ja pahimmassa tapauksessa terveytensäkin kaikenmaailman mömmöihin joilla nämä muka olisi mahdollista saavuttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mielipidettä;24163196:
Se on vaan siinä, että NAISTEN ihannehan on tää tyypillinen ylilaiha totaalisen kurviton naisvartalo.(

Kenen puolesta puhut? Osaatko ihan nimetä jonkun, jonka ihanne on ylilaiha vartalo?

siis pidänkö tälläisestä vartalosta enemmän kuin beyoncen?

http://www.hecklerspray.com/wp-content/uploads/2006/10/eva%20longoria%20mtv.jpg

Vastaus kyllä. Ehkä siksi että itse muistutan enemmän hoikkaa kuin uhkeaa. Mitä taas tulee naisellisuuteen, niin minusta molemmat on omalla tavallaan hyvin naisellisiä. Ja myös laihalla voi olla muodot, kyllähän pienetkin rinnat ja tiukka peppu erottuu jos on muutenkin hoikka ja timmi.

riippuu ihan ihmisestä. jotkut hoikat ovat kauniita, jotkut lihavat ovat kauniita. ja jotkut siitä välistä.
on vaikea määritellä. Olemus ratkaisee! jos kantaa itseään kauniisti, se on jo puolet siitä kauneudesta :)

Onko "todella muodokas" jälleen kerran väärin käytetty synonyymi läskille? Olen huomannut, että täällä läskit pyrkivät käyttämään itsestään mieluummin nimitystä muodokas. Vaikkeivat ne todellakaan tarkoita samaa asiaa.

Niinpä :D Mä olen varmaan kategoriaa luikku ja luukasa kun BMI on alle 20. Nevermind että ryntäät on kokoa F eikä tuo peppukaan mikään kauhean luiseva ole.

BMI:tä kyttäämättä ehkä mittanauha kertoo paremmin muodoista? Toki BMI vaikuttaa kokonaisuuteen, mutta jos senttimitta on jokapaikasta sama, niin ei kai silloin voi olla kovin "muodokas" ?

Mä ymmärrän muodottomalla läskin jonka muodoista ei saa enää selvää. Niin laihaa en tosielämässä ole nähnytkään joka ei olisi kaunis jos siis ei kasvoiltaan ole susiruma. Mieluummin alilaiha kuin muodoton pläski. Näin se vaan menee. Ei ne rinnat kaikkea merkitse todellakaan! Pienet rinnatkin on kauniimmat kuin muodottoman suuret riippukassit. Sitä paitsi, monella laihalla voi olla todella kaunis takamus kun siellä ei ole läskistä tietoakaan ;)

BMI:tä kyttäämättä ehkä mittanauha kertoo paremmin muodoista? Toki BMI vaikuttaa kokonaisuuteen, mutta jos senttimitta on jokapaikasta sama, niin ei kai silloin voi olla kovin "muodokas" ?

Niin, tää on vähän taas tällainen juttu. Mua tuskin kukaan sanoisi muodokkaaksi. Hoikka, laiha, tasapaksu, tissitön, perseetön, niitä sanoja todennäköisemmin. Kuitenkin kun mittanauhan ottaa käteen niin mitat on 90-63-94. Eli mittojen mukaan olisin "muodokas" = selvästi erottuva vyötärö/tissit ja perse leveemmät kuin keskivartalo. BMI huitelee siinä 20 paikkeilla. Mutta edelleen, muodokkaaksi ei mua kukaan ole vielä haukkunut ;)

[QUOTE="vieras";24163702]Niin, tää on vähän taas tällainen juttu. Mua tuskin kukaan sanoisi muodokkaaksi. Hoikka, laiha, tasapaksu, tissitön, perseetön, niitä sanoja todennäköisemmin. Kuitenkin kun mittanauhan ottaa käteen niin mitat on 90-63-94. Eli mittojen mukaan olisin "muodokas" = selvästi erottuva vyötärö/tissit ja perse leveemmät kuin keskivartalo. BMI huitelee siinä 20 paikkeilla. Mutta edelleen, muodokkaaksi ei mua kukaan ole vielä haukkunut ;)[/QUOTE]

Joo, sama juttu, miun mitat on lantio 89, vyötärö 62 ja rinta 92 mutta ei minua ole kyllä muodokkaaksi tituleerattu. Levee selkä ja pienet rinnat. Reidet ja kädet on sit enenpi "muodokkaat" ;) Painoindeksi myös jotain 20. Rasvaprossa on varmaan tällähetkellä himpun alle 20 luulisin.

Eli ei noi mitat nyt kerro mitään, peili kertoo enenpi.

Minun mielestäni taas lihava nainen on muodoton möhkäle. Lihava ei ole sama asia kuin muodokas. Sen sijaan laiha nainen voi olla hyvinkin muodokas.

Tärkeintä on, että löytyy kunnon kaaret eli kapea vyötärö, pyöreät lanteet ja peba sekä rinnat.

Hauska kun täällä naiset kinaa keskenään tästä vartalo-mallista. Eikös todelliset, oikeat vastaukset löytyisi sieltä miesten puolelta? Sen verran vaan tiedän että törröttävät luut ja poika-kroppa ei ole niin suosiossa heidän keskuudessaan. Heiltä suurin osa pisteistä heruu kyllä noille kurvikaunottarille joita edelläkin on mainittu...

Meidät naiset on vaan aivopesty tuohon "keiju-lookiin" mikä monessa tilanteessa menee sairaan puolelle. Vallankin jos kasvot on teräpiirteiset niin nuo laihimmat näyttää kasvoista lähinnä korppikotkilta. Nenä törröttää luisena naamasta ja poskipäät paistaa.

• Tykkää
Reactions: päätön
Tuollainen siro vartalo voi olla tosi kaunis. Samoin sellainen urheilullinen naisvartalo, jossa ei ole niin paljon rasvaa että rinnat voisivat olla kovin isot. Ei isot rinnat ja muodokkuus ole mikään edellytys kauneudelle.
keira_knightley_bikini_skinny.jpg

Tää on esim kadehdittavan upea vartalo, vaikkei kovin muodokas olekaan. Ihanan siro ja ihanan litteä vatsa.

missäs tuossa se upea kohta oikeen on :popcorn:

Olikos se joskus jossain tutkimus että koon 40 naiset ovat eniten miesten mieleen??? olenko väärässä..Itse olen koko 36/38 välillä tunnen olevani ihan ok ja välillä kaahia norsu mutta sitähän tää naisen elämä on :)

Tuollainen siro vartalo voi olla tosi kaunis. Samoin sellainen urheilullinen naisvartalo, jossa ei ole niin paljon rasvaa että rinnat voisivat olla kovin isot. Ei isot rinnat ja muodokkuus ole mikään edellytys kauneudelle.
keira_knightley_bikini_skinny.jpg

Tää on esim kadehdittavan upea vartalo, vaikkei kovin muodokas olekaan. Ihanan siro ja ihanan litteä vatsa.
no ei todellakaan ole upea vartalo naiselle

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24163902:
missäs tuossa se upea kohta oikeen on :popcorn:

Ööö... kaikki, etenkin vatsa. Ei yhtään ylimääräistä ja todella timmi! Ei ole löllyävää läskiä eikä mikään kohta roiku. Mielummin vaikka "poikamaisen" muodoton tikku, kuin ylimääräisillä vatsoilla varustettu merilehmä.

Yhteistyössä