Paljonko mun pitäis laihduttaa teidän mielestä ja miten? Ehdotuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuntoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuntoon

Vieras
Kun mitat on nyt 170/71. En ole kovin hento ruumiinrakenteeltani, mut en nyt ikään kaappikaan. Vartalonmalli lievä tiimalasi. Olen joskus painanut 20-vuotiaana 58kg ja silloin mulla oli enemmän lihastakin. En tykkää sellaisesta naisellisen pehmeästä vartalnmallista pehmeine muotoineen, ja isoine rintoineen vaan enemmänkin jäntevästä ja hoikasta, urheilullisen tiukasta ja kompaktista kropasta pienehköillä rinnoilla. Eli todella hoikka/laiha, mutta tiivis.

Fitnessmalli Janni Husson kroppa on todella lähellä sitä, mitä haen, googlettakaa vaikka. Tänne en viitsi linkittää, kun ei mene sitten viesti läpi. Nyt olen aika pehmeä, en missään nimessä lihava, mutta juuri sellainen naisellisen pehmeä, mun vartalonmalli vielä korostaa tätä, kun vyötärö erottuu, mutta rinnat ja takapuoli ovat kasvaneet lihomisen myötä. En pidä yhtään, vaikka moni pitääkin:(

Eli paketti tiiviiksi ja pieneksi, "naisellinen pehmeys" ja ihrakurvit pois. Itse ajattelin, että 12kg voisi olla tavoite:) Mitä olette mieltä ja saa ehdottaa ruokavaliotakin. Herkut on jo jätetty pois.

no varmaan joku 5-10kg olisi ihan sopiva määrä, kiinteytyksessä ei niinkään kilot ratkaise vaan sentit. eli mittanauha käteen ja mittailemaan, sitten vaan jumppaa ja kuntosalia ja ruokavaliosta ylimääräinen moska pois.

[QUOTE="vieras";23261340]Et tarvitse laihduttaa yhtään, olet normaalipainoinen. Harrasta liikuntaa ja kiinteytä kroppaasi ja hyväksy se, että näytä aikuiselta naiselta.[/QUOTE]

Kyllä tuosta voi kevyesti kymmenenkin kiloa ottaa. Onko aikuisen naisen mitta rasvan määrä? Aikuinen nainen voi myös olla hoikka ja jäntevä. Kaikki ei myöskään tykkää isoista rinnoista ja ylimääräisestä rasvasta takapuolessa ja reisissä, vaikka se jonkun silmään olisikin mukavaa pehmeyttä ja naisellisuutta.

Ite olen 170cm. Normaalisti painan 60kg (vaatekoko 36-38) mikä on mielestäni ok, mutta mallinmittoihin jos haluaisin niin hyvä paino olis 52-55kg

Nyt olen raskaana rv 24 ja painoa 72kg. Enkä kyllä vieläkään ole lihava. (vaatekoko 38-40)

Että hyvä paino sullaki huitelee siinä 55-70kg välillä iha mite ruipelo tai rehevä tahot olla :)

Jos aikaisemmin olit tyytyväinen 58kg painoon, niin siihen varmaan kannattaisi palata. Tekee naisen itsetunnolle ihmeitä, kun saa kertoa että paino alkaa vitosella.

Mä oon 172cm ja painan tällä hetkellä 65kg ja en todellakaan ole tyytyväinen. Olen koko aikuisiän painanut 60-62 ja nyt muutaman vuoden aikana pikku hiljaa tullut tuo muutama kilo. Harrastan säännöllisesti liikuntaa 4-5 kertaa viikossa ja haluaisin löllöt lihasten päältä pois. Fitness kroppa olis ihanne painona n. 60kg. Mielestäni voisit pudottaa n. 10kg.

[QUOTE="vieras";23261505]Jos aikaisemmin olit tyytyväinen 58kg painoon, niin siihen varmaan kannattaisi palata. Tekee naisen itsetunnolle ihmeitä, kun saa kertoa että paino alkaa vitosella.[/QUOTE]

No juu, 58 olis se kaukana siintävä tavoite. Mut mulla on kyllä itsetunto ihan kohdallaan eikä se muutenkaan riipu siitä, että alkaako mun paino vitosella, enkä mä nyt muutenkaan painostani muille juttele. Enemmän itsetuntoa hivelee se, että olen timmi ja hoikka, näytän hyvältä.

Ehkä maximissaan 5 kiloa, kyllä (niinkuin joku jo totesikin)aikuisella naisella vaan kuuluu olla rasvaa. Miksi et tahdo näyttää naiselta muuten? Jäntevyys ja lihaksikkuus sinänsä kun ei ole kovin naisellista. Minusta kurvit ja se inhoamasi naisellinen pehmeys juuri tekee naisista kauniita:)

Yhteistyössä