K
kuntoon
Vieras
Kun mitat on nyt 170/71. En ole kovin hento ruumiinrakenteeltani, mut en nyt ikään kaappikaan. Vartalonmalli lievä tiimalasi. Olen joskus painanut 20-vuotiaana 58kg ja silloin mulla oli enemmän lihastakin. En tykkää sellaisesta naisellisen pehmeästä vartalnmallista pehmeine muotoineen, ja isoine rintoineen vaan enemmänkin jäntevästä ja hoikasta, urheilullisen tiukasta ja kompaktista kropasta pienehköillä rinnoilla. Eli todella hoikka/laiha, mutta tiivis.
Fitnessmalli Janni Husson kroppa on todella lähellä sitä, mitä haen, googlettakaa vaikka. Tänne en viitsi linkittää, kun ei mene sitten viesti läpi. Nyt olen aika pehmeä, en missään nimessä lihava, mutta juuri sellainen naisellisen pehmeä, mun vartalonmalli vielä korostaa tätä, kun vyötärö erottuu, mutta rinnat ja takapuoli ovat kasvaneet lihomisen myötä. En pidä yhtään, vaikka moni pitääkin
Eli paketti tiiviiksi ja pieneksi, "naisellinen pehmeys" ja ihrakurvit pois. Itse ajattelin, että 12kg voisi olla tavoite
Mitä olette mieltä ja saa ehdottaa ruokavaliotakin. Herkut on jo jätetty pois.
Fitnessmalli Janni Husson kroppa on todella lähellä sitä, mitä haen, googlettakaa vaikka. Tänne en viitsi linkittää, kun ei mene sitten viesti läpi. Nyt olen aika pehmeä, en missään nimessä lihava, mutta juuri sellainen naisellisen pehmeä, mun vartalonmalli vielä korostaa tätä, kun vyötärö erottuu, mutta rinnat ja takapuoli ovat kasvaneet lihomisen myötä. En pidä yhtään, vaikka moni pitääkin
Eli paketti tiiviiksi ja pieneksi, "naisellinen pehmeys" ja ihrakurvit pois. Itse ajattelin, että 12kg voisi olla tavoite