Onko teistä normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoltako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mun mies ottais perjantaina 3 kaljaa ja lauantaina 3, niin olis mulle todellakin ihan ok. Jos jois niin, ettei voi aamulla ajaa/hoitaa lapsia/ tehdä mitään perheen kanssa, niiin ei olis ok. Myöskäään baarissa roikkuminen ei olis ok.

[QUOTE="alkup";24109444]Kyseessä siis yhtenä iltana juotu määrä..[/QUOTE]

6 * 0.5 l = 3 litraa on aika paljon... juoko hän joka viikonloppu, voiko olla myös juomatta?

[QUOTE="vieras";24109459]6 * 0.5 l = 3 litraa on aika paljon... juoko hän joka viikonloppu, voiko olla myös juomatta?[/QUOTE]
Vai oisko todennäköisempää, että juo niitä 0,33 litran puteleita?

[QUOTE="vieras";24109470]Ollaanko teillä joka ikinen viikonloppu humalassa?[/QUOTE]

Jos aikuinen mies juo pe-su aikavälillä 6x 0,33litran oluttölkkiä, niin humalaa ei taida olla koskaan.

Minusta olisi paikallaan kyllä miettiä, miksi on juotava sixpäkki joka perjantai. Eihän se vielä millään riskirajoilla ole, mutta minusta jokaisen pitäisi silloin tällöin miettiä omaa alkoholin käyttöään, jos se on SÄÄNNÖLLISTÄ ja alkoholia nauttii kerrallaan yli 2 annosta... ihan vain siksi, että se ei alkaisikaan lipsua missään vaiheessa.

Oletko kysynyt, miksi se mies juo ne kuusi kaljaa kerran viikossa? Eikö osaa rentoutua muuten?

Ihan ok. Tuosta määrästä nyt ei humallu, varsinkin jos niitä nauttiessa menee muutama tunti. Voisin itekin ottaa sikspäkin siideriä viikonloppuna. On se mukava siinä grillaillun ohessa nauttia yks huurteinen tai ruohonleikkuun päätteeksi, saunatauolla jne.
On se ihan eri asia juoda siideri saunan päätteeksi ku limsa. Itse juon alkottomia siidereitä jonkun verran ja valitsen sen siiderin aina saunan päätteeksi mieluummin ku limun vaikkei kummassakaan ole alkoholia.

[QUOTE="vieras";24109647]Ihan ok. Tuosta määrästä nyt ei humallu, varsinkin jos niitä nauttiessa menee muutama tunti. Voisin itekin ottaa sikspäkin siideriä viikonloppuna. On se mukava siinä grillaillun ohessa nauttia yks huurteinen tai ruohonleikkuun päätteeksi, saunatauolla jne.
On se ihan eri asia juoda siideri saunan päätteeksi ku limsa. Itse juon alkottomia siidereitä jonkun verran ja valitsen sen siiderin aina saunan päätteeksi mieluummin ku limun vaikkei kummassakaan ole alkoholia.[/QUOTE]

Näin juuri.

Yhteistyössä