onko teistä mun mies törkeä mulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasj

Vieras
Olen ollut kipeä 2päivää, oksentanut ja ollut kuumeessa. Tänään en jaksanut tehdä mitään kun oli kuumeta melkein 39 astetta. Mies oli töissä, ajattelin että vois hoitaa koiran kun tulee. Myönnettäköön, täällä oli aika sotku kun mies tuli, tiskit ympäriinsä ja pyykit.miehen piti päästä 7 kotiin, ja sovittiin että käy kaverilla kahvilla sen jälkeen. Klo 23.30 heräsin ja huomasin ettei ole kotona ja soitin että missä olet, oli just tulossa. Kun se tuli kotiin niin alkoi tiuskinta mulle ja koiralle, että miksi mitään ei ole tehty jne. Mä hoidan normaalisti kaikki kotityöt. Väsyneenä pillahdin itkuun ja selitin huonoa oloa ja että toivoin että hän olisi tullut hoitamaan koiran, niin mies tokaisee että haista paska, vetää oven kiinni ja alkaa paiskonaan astioita koneeseen. Airi virheet, kirjoitan kännykällä..

Olen ollut kipeä 2päivää, oksentanut ja ollut kuumeessa. Tänään en jaksanut tehdä mitään kun oli kuumeta melkein 39 astetta. Mies oli töissä, ajattelin että vois hoitaa koiran kun tulee. Myönnettäköön, täällä oli aika sotku kun mies tuli, tiskit ympäriinsä ja pyykit.miehen piti päästä 7 kotiin, ja sovittiin että käy kaverilla kahvilla sen jälkeen. Klo 23.30 heräsin ja huomasin ettei ole kotona ja soitin että missä olet, oli just tulossa. Kun se tuli kotiin niin alkoi tiuskinta mulle ja koiralle, että miksi mitään ei ole tehty jne. Mä hoidan normaalisti kaikki kotityöt. Väsyneenä pillahdin itkuun ja selitin huonoa oloa ja että toivoin että hän olisi tullut hoitamaan koiran, niin mies tokaisee että haista paska, vetää oven kiinni ja alkaa paiskonaan astioita koneeseen. Airi virheet, kirjoitan kännykällä..

On mies törkeä, mutta niin olet sinäkin. Siis sinulle. Pitääkö sulle tosiaan muiden kertoa, että tuo ei mene nyt ollenkaan oikein.

Jos sulla olis normaalin hyvä mies, se osaisi venyä ja muuttaa omia systeemejään ja pitää hyvänä, kun sinulla on sille tarvetta, vaikka olisit hemmotellut sen solmuun.

Mutta koska se on normaali mölli, sitä ei pidä milloinkaan totuttaa tuollaiseen palvelutasoon, koska saavutetuista eduista pidetään kiinni, ja sinä olet vastuussa vaikka haudan takaa, jos matossa on rimpsut vinossa.

Sinun tehtäväsi on muistuttaa möllille, että olet ihminen etkä oikeasti hänen äitinsä. Olet mennyt kaivamaan itse itsellesi kuopan. Nyt pitäisi kaivaa itsesi takaisin ylös myös.

Sairaana pitäisi naistenkin oppia vaatimaan huomiota, voihan sen tehdä silleen huumorilla mutta kuitenkin niin, että periksi ei anneta. Ei olisi pitänyt suostua ollenkaan mihinkään kaverikahveihin nyt. Vaan mies kotiin ja hoivaamaan. Eihän mies voi ymmärtää mihin häntä tarvitaan, jos nainen tekee kaikkensa osoittaakseen, ettei tarvita.

Parane pian, mutta älä liian pian! Mies opetelkoon käyttäytymään kuin mies eikä pikkuipana.

On mies törkeä, mutta niin olet sinäkin. Siis sinulle. Pitääkö sulle tosiaan muiden kertoa, että tuo ei mene nyt ollenkaan oikein.

Jos sulla olis normaalin hyvä mies, se osaisi venyä ja muuttaa omia systeemejään ja pitää hyvänä, kun sinulla on sille tarvetta, vaikka olisit hemmotellut sen solmuun.

Mutta koska se on normaali mölli, sitä ei pidä milloinkaan totuttaa tuollaiseen palvelutasoon, koska saavutetuista eduista pidetään kiinni, ja sinä olet vastuussa vaikka haudan takaa, jos matossa on rimpsut vinossa.

Sinun tehtäväsi on muistuttaa möllille, että olet ihminen etkä oikeasti hänen äitinsä. Olet mennyt kaivamaan itse itsellesi kuopan. Nyt pitäisi kaivaa itsesi takaisin ylös myös.

Sairaana pitäisi naistenkin oppia vaatimaan huomiota, voihan sen tehdä silleen huumorilla mutta kuitenkin niin, että periksi ei anneta. Ei olisi pitänyt suostua ollenkaan mihinkään kaverikahveihin nyt. Vaan mies kotiin ja hoivaamaan. Eihän mies voi ymmärtää mihin häntä tarvitaan, jos nainen tekee kaikkensa osoittaakseen, ettei tarvita.

Parane pian, mutta älä liian pian! Mies opetelkoon käyttäytymään kuin mies eikä pikkuipana.

joi, tiedän. Mies on aikaisemmin käyttäytynyt näin, silloin pahoitteli jälkeenpäin ja lupasi ettei toistu. Mutta kas kummaa, itsekäs mörökölli muistutti taas itsestään. Kyllähän mä tiedän että se kohtelee mua tässä kohtaa huonosti. Huomenna aion kyllä vaatia selityksiä, en tiedä sitten mitä teen.

Minäkin hoidan meillä kaikki kotityöt yksin. Mutta silloin kun olen kipeä saan rauhassa nukkua, mies hoitaa kodin, lapset yms. ja tulee varovaisesti ilmoittamaan sängyn viereen, että ruoka olisi valmis jos maistuu :)

Osanottoni. Mun mies on myös ihan kamala mulle silloin kun sairastan. Tai on se oikeestaan muutenkin. Pistä ukko vaihtoon, niin aion määki tehdä. Lapset ansaitsee parempaa ja minä myös. Niinkuin sinäkin :)

Kuulostaa äitinsä pilalle passaamalta mieheltä joka ei ole kasvanu aikuiseksi ja joka pitää sua äidin korvikkeena. Kerroppa nämä terveiset Eedlalta miehelles.

joo, ennen Mua se taisi tiuskia äidilleen ja isälleen jos ei hommat hoitunut. Tää loppuu nyt, mies saa pyytää anteeksi ja sitten istutan sen alas kuuntelemaan mitä odotan siltä tai ero tulee väistämättä.

eiku aivan ihana mies!

oliko se koira nyt sitten ilman ulkoilua tuon ajan? :(

no oli :( siksi tulikin itku kun mies vielä alkaa koiralle tiuskia kun se meni ympäri seiniä kun viimein pääs ulos. Normaalisti olisin vienyt vaikka pienessä kuumeessa, mutta Mua oksetti ja pyörrytti niin en uskaltanut lähteä. Ajattelin että koira pystyy pidättämään miehen työpäivän ajan. Nukahdin sohvalle olettaen että mies pian tulee ja heräsin keskiyöllä eikä äijä ollut tullut.

[QUOTE="vieras";26074808]no oli :( siksi tulikin itku kun mies vielä alkaa koiralle tiuskia kun se meni ympäri seiniä kun viimein pääs ulos. Normaalisti olisin vienyt vaikka pienessä kuumeessa, mutta Mua oksetti ja pyörrytti niin en uskaltanut lähteä. Ajattelin että koira pystyy pidättämään miehen työpäivän ajan. Nukahdin sohvalle olettaen että mies pian tulee ja heräsin keskiyöllä eikä äijä ollut tullut.[/QUOTE]

:O On koiralla ollut tosi tuskallista!!!!!

No on törkee todellakin.
Mun mies ois kyllä tullut suoraan töistä kotiin (ja tarvittaessa käynyt kesken päivänkin) ja huolehtinut kaikki asiat kuntoon, paitsi että ihan liki se ei ois tullut, kun kammoaa ykätautia :)

Nyt mies vei koiran ja ruokki sen, pisti tiskit ja pyykit koneeseen. Ei olla puhuttu mitään, kohta se lähtee töihin. Ajattelin kirjoittaa sille paperille mitä olen ajatellut, onko tyhmä idea?

Löysin netistä tälläisen kirjoituksen minkä ajattelin liittää kirjeen mukaan... alkoi kyyneleet valumaan kun luin tuon, minusta se kuvaa niin hyvin meidän suhdetta ja miestä, ja minua. Turhauttavaa. En saisi asiaa paremmin sanottua miehelle, vaikka näistä asioista ollaan joskus puhuttu niin ei se ole tajunnut.

Kauheen pitkä kirjoitus, mutta jos esim. joku kokee että oma mies ei ota vastuuta niin ehkä on kiinnostunut lukemaan....

http://www.uta.fi/~tlmihap/femu/aikuin.html

Yhteistyössä