kiittämätön mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
lähdin aamulla 6 töihin, tulin kaupan kautta kotiin, siivosin, pyykkäsin, poikkesin vielä uudestaan kaupassa ja mukaan tarttui miehelle paita ja shortsit. tulin kotiin tekeen ruuan.
ruoka oli valmis juuri kun mies ajoi pihaan, lampsi suoraan valmiiseen ruokapöytään, söi vatsansa täyteen, meni sohvalle jonne viskasin sen paidan ja sortsit sille ja mitä sain takaisin? en kiitoksenkiitosta. edes ruuasta. kissa kiitoksella elää, mutta mulle jäi taas kaikki tiskit ja muut hommat kun mies oli NIIN VÄSYNYT kun oli ollut töissä. ihankun mä en olis ollu.
mä oon sille niin liian hyvä, mä en jaksa tätä.

Jätäs kuule kaikki nuo tekemäti. Kun mies kyselee puhtaita kalsareita tai ruokaa, niin sano, että herra on hyvä ja tekee ite, jos ei kerran mitään huomiota toisen työlle anneta.

Pyysikö miehesi sua tekemään nuo kaikki asiat vai teitkö ne ilman pyytämistäkin? Jos jälkimmäistä, niin miksi teit? Eli lopeta tosiaan se passaaminen. Aikuinen mies osaa pyykätä ja ostaa itselleen vaatteita ihan itsekin. Myös siivous onnistuu ja ruuanlaiton pitäisi ainakin onnistua.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Pyysikö miehesi sua tekemään nuo kaikki asiat vai teitkö ne ilman pyytämistäkin? Jos jälkimmäistä, niin miksi teit? Eli lopeta tosiaan se passaaminen. Aikuinen mies osaa pyykätä ja ostaa itselleen vaatteita ihan itsekin. Myös siivous onnistuu ja ruuanlaiton pitäisi ainakin onnistua.

en mä siivoa miestä passatakseni, vaan koska haluan asua siistissä kodissa. en tee ruokaa miestä passatakseni, vaan koska mulla oli aikaa ja itsellä ja lapsella nälkä. en pyykkää miestä passatakseni, vaan siksi että olisi itsellä ja lapsellakin puhdasta vaatetta ja samassa menee miehenkin vaatteet.
en osta miehelle vaatteita passatakseni, vaan ilahduttaakseni.
mua korpeaa se, etten saa kiitosta mistään.
ei mua tarvii puhtaista kalsareista kiitellä, mutta ostamistani vaatteista ja tekemästäni ruuasta odotin kiitosta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en mä siivoa miestä passatakseni, vaan koska haluan asua siistissä kodissa. en tee ruokaa miestä passatakseni, vaan koska mulla oli aikaa ja itsellä ja lapsella nälkä. en pyykkää miestä passatakseni, vaan siksi että olisi itsellä ja lapsellakin puhdasta vaatetta ja samassa menee miehenkin vaatteet.
en osta miehelle vaatteita passatakseni, vaan ilahduttaakseni.
mua korpeaa se, etten saa kiitosta mistään.
ei mua tarvii puhtaista kalsareista kiitellä, mutta ostamistani vaatteista ja tekemästäni ruuasta odotin kiitosta.
Sun miehesi on niin tottunut tuohon, että pitää palveluasi itsestäänselvyytenä. Siksi ei kiitä. Pistä se mies välillä pyykkäämään niin omat kuin teidän muidenkin vaatteet. Laittamaan teille kaikille ruokaa jne.

Yhteistyössä