Onko teistä mies "tossun alla" jos:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aksu81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aksu81

Vieras
- ei saa käydä baareissa
- exä tulee kaikkiin kaveritapaamisiin mukaan
- mies siivoaa ja hoitaa vapaa-ajalla lapset
- miehen alkoholinkäyttö pitää rajoittua saunakaljaan ellei isompia juhlia
- nainen tarkistaa miehen viestit ja puhelut

:snotty: öö siis kunhan kyselen menneen parisuhteen osalta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Juu tiesin. Jotenkin vaan sitä rakkaudesta oikeutti tuon tapahtuvan... :snotty:

:( Tossuttamista on juu...

Alkuillasta miehen kaveri soitti... Kyseli kuulumisia ja pyys oluelle. Mies kysy multa sopiiko. Mä vedän herneet, jos ei kysytä, koska pojan kanssa on välillä aika hässäkkää ja omat voimat kortilla. Sano että sai luvan. :laugh: Mitään lupaa tartte ja sanoinkin sen sille... Toisen huomioiminen on tärkeetä, mut ei aikuiset ihmiset lupaa tarvi eikä toisen viesteihin o oikeutta kurkkia. Hyvä, jos oot tollasesta vahtaajasta päässy eroon.

:o Oikeesti!?
Meillä mies ei oikeestaan käy baareissa, mut itse on sanonut että jättää sen välistä ja menee mieluummin harrastuksiinsa. On nytkin justiinsa lähössä päiväks toiseen kaupunkiin "pelimatkalle".
Muut noista meneekin sitten ihan ohi, en ymmärrä yrittiköhän se leikkiä siun äitiä vai mikä tuossa oli takana.

Juu, jos tilanne on oikeasti ollut tuo eikä naisella olisi sinusta mitään pahaa sanottavaa niin tossukas olet ollut... Mutta mikäköhän tuossa olisi naisen versio? Voisin hyvin kuvitella, että mun mies sanoisi joskus tilanteen olevan kuvaamasi kaltainen. Jos on juonut kolmena-neljänä vkloppuna putkeen, kiellän jo menemästä seuraavana jolloin miehen puheiden mukaan "en anna hänen kulkea baareissa". Kerran viikossa käyn yksin isommilla ruokaostoksilla, joten miehen mukaan tämä tarkoittaa "hän joutuu yksin hoitamaan kodin ja lapsen". Lauseet siis katkeavat kesken eivätkä kerro todellisuutta. Tuon takia mun mielestä olisi hyvä kuulla ensin molempien näkökanta asioihin.

Mä en ikinä jaksa uskoa mihinkään valitukseen puolisosta, ellen paremmin tiedä tai kuule toisen osapuolen versiota. Naiset varsinkin harrastaa sellaista miehensä kritisoimista ihan lämpimikseen. Mutta toi luettelo oli kyllä hurja, tottakai pitää lastenhoito ja siivoaminen jakaa. Aikuinen ihminen saa nauttia valitsemiaan elintarvikkeita. Toisten ihmisten viesteihin ei kajota.

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Juu, jos tilanne on oikeasti ollut tuo eikä naisella olisi sinusta mitään pahaa sanottavaa niin tossukas olet ollut... Mutta mikäköhän tuossa olisi naisen versio? Voisin hyvin kuvitella, että mun mies sanoisi joskus tilanteen olevan kuvaamasi kaltainen. Jos on juonut kolmena-neljänä vkloppuna putkeen, kiellän jo menemästä seuraavana jolloin miehen puheiden mukaan "en anna hänen kulkea baareissa". Kerran viikossa käyn yksin isommilla ruokaostoksilla, joten miehen mukaan tämä tarkoittaa "hän joutuu yksin hoitamaan kodin ja lapsen". Lauseet siis katkeavat kesken eivätkä kerro todellisuutta. Tuon takia mun mielestä olisi hyvä kuulla ensin molempien näkökanta asioihin.

No toki nainen hoiti mm. pyykit ja ruoat. Ennen pojan syntymää sai kouluttaa mua pari vuotta kotona viihtyväksi mieheksi. Siis en pettänyt, mutta olisin viihtynyt välillä viikonloppuisin kavereiden kanssa baarissa.

No onhan se, ellet sitten aikanaan itse noita halunnut. Eli jos olisit halunnut käydä baareissa, hengata yksiksesi kaveritapaamisissa, kodin- ja lastenhoito oli pakkopullaa, viina olisi maistunut isommastikin ja kännykkäsi olisit halunnut pitää yksityisenä, niin Ainon alla olit ja pahasti.

Ja kyllä nyt miehellä pitää muutenkin olla omaa tahtoa ja yksityisyyttäkin. Ei se ole mies eikä mikään, jota pirttihirmu vie ja pyörittää niin kuin litran mittaa.

No toki nainen hoiti mm. pyykit ja ruoat. Ennen pojan syntymää sai kouluttaa mua pari vuotta kotona viihtyväksi mieheksi. Siis en pettänyt, mutta olisin viihtynyt välillä viikonloppuisin kavereiden kanssa baarissa.

Toki välillä pitää päästä tuulettumaan, vastavuoroisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja aksuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei aksu!:
Asiasta ihan toiseen, mutta vaihdoitko aurinkolasikuvaan itsestäsi sen takia kun joku sanoi silmiäsi...?

Noh, miks et vastaa yksinkertaisen helppoon kyssään?

Mennyt multa ohi. Että miksi sanonut silmiäni? :o

Kyllä sä sen pakostakin luit sieltä yhdestä ketjusta. Joku akka oli sitä mieltä, että sulla on mielipuolen katse tai jotain siihen suuntaan. Ja joku toinen sitten oli näreissään kun olit poistanut kuvat eikä nähnyt silmiäsi. Minäkin olisin halunnut nähdä katseesi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:

Juu selvennyksi, että kerran kolmessa kuukaudessa oli liikaa. Ja exä sairaseläkkeellä ja poika puheenkehityksen takia hoidossa niin sen jälkeen pääsääntöisesti hoidin poikaa. Tosin exä hoiti vuorollaan nukuttamisen. Ja tuo viestien urkinta yms. oli parisuhteen alusta asti sääntö eikä poikkeus.

Alkuperäinen kirjoittaja Aksuu:
Alkuperäinen kirjoittaja aksuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei aksu!:
Asiasta ihan toiseen, mutta vaihdoitko aurinkolasikuvaan itsestäsi sen takia kun joku sanoi silmiäsi...?

Noh, miks et vastaa yksinkertaisen helppoon kyssään?

Mennyt multa ohi. Että miksi sanonut silmiäni? :o

Kyllä sä sen pakostakin luit sieltä yhdestä ketjusta. Joku akka oli sitä mieltä, että sulla on mielipuolen katse tai jotain siihen suuntaan. Ja joku toinen sitten oli näreissään kun olit poistanut kuvat eikä nähnyt silmiäsi. Minäkin olisin halunnut nähdä katseesi! :)

:laugh: Ai elämä, heti sai aamusta taas naurut..aurinkolaseilla peitetty mielipuolen katse ?

onhan se tavallaan tossun alla olemista.
itellä sellanen tilanne ettei oikein saa olla miespuolisia kavereita ja kovasti ahistuu jo jostain facebookista -.-
ja syynä ex suhde...argh

Yhteistyössä