Onko teille tullut viisaudenhampaat?

Muutama vuosi sitten alkoi ensimmäinen ja ainokainen pukkaamaan ylös, mutta jäi puolitiehen, kun ei päässyt ikenestä kokonaan läpi. Kun hammas oli kaksi vuotta vain vähän kurkistellut, hammaslääkäri sanoi, että ei se sieltä enää tule. Mutta kyllä se hissukseen koko ajan vuosi vuodelta tulee enemmän esiin, kun olen tarkoituksella jynssännyt ientä harjalla joka hampaiden pesun yhteydessä.

yksi tuli ylös vasemmalle esikon raskaus aikana ja toinen tuli oikealle ylös pikkukakkosen odotus aikana... enempää ei tule lapsia ainakaan näillä näkymin nii jää loput varmaan jonnekki piiloon....

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
4 oli ja ne poistettiin kaikki kerralla.
Huh. Mahtoi olo olla kuin köniin saaneella... Yhdeltä häävieraaltani poistettiin kaksi viisaudenhammasta juuri ennen häitäni. Raukka näytti aivan hamsterilta, jolla on suu täynnä siemeniä. Ei hän voinut syödä mitään niissä juhlissa eikä oikein puhuakaan. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
4 oli ja ne poistettiin kaikki kerralla.
Huh. Mahtoi olo olla kuin köniin saaneella... Yhdeltä häävieraaltani poistettiin kaksi viisaudenhammasta juuri ennen häitäni. Raukka näytti aivan hamsterilta, jolla on suu täynnä siemeniä. Ei hän voinut syödä mitään niissä juhlissa eikä oikein puhuakaan. :o
Ei siinä kummemmin naama turtunut. Sain hyvän puudutuksen ja kipulääkkeet. Päivä meni pillilinjalla ja sekin usein suusta kadoksissa.
Syy kaikkien poistoon oli se,kun 2 piti ottaa ja kysyin ,että montako sieltä löytyy. No 4 oli ja käskin ottaa samalla kaikki kun en toiste siihen penkkiin mene.
Piti se lekuri mua hieman hulluna ,mutta teki töitä käskettynä. Ja hyvä hamppis olikin.

kaikki poistettiin kun olivat kasvamassa ihan vinksin vonksin suuhun...oli jo syövyttäny mun takahampaitakin...osa olis tullu poskesta läpi(siis posken puolelle ei ny sentään ulkopuolelle ; D)
ja osa olis kasvanu siihen takahampaaseen päin tai sen alta...

Neljä tuli ja meni, ensimmäinen poistettiin vetämällä, loput kolme samalla kertaa leikkaamalla..Oli posket mustelmilla + turvoksissa muutaman päivän ja suu perhanan kipeä n. viikon ja tikit suussa. Onneksi eivät sentään tulehtuneet, että selvisin pelkillä kipulääkkeillä. |O :wave:

Yhteistyössä