Onko teille tullut viisaudenhampaat?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulle ei ole koskaan hammaslääkäri niistä puhunut eikä ole mitään vaivoja ollut. Monelta on ne poistettu. Missähän mun omat on...

Tuli mieleen, kun yks hammaslääkäri sanoi, että mulla on yks poskihammas ylhäällä väärinpäin. Siis se puoli hampaasta mikä pitäisi olla takana on kielen puolella, se puoli mikä pitäisi olla siinä kielen puolella niin on edessä. :whistle: :whistle:

Mulla puhkes eka 26-vuotiaana ja toka 27-vuotiaana. Eka on edelleen suussa ylärivissä ja toinen myös yläriviin tullut sitten poistettiin. Alhaalla ei ole vielä ainakaan näkynyt.

Just on penisiliinikuuri päällä, kun tulehtui ien pahasti viisurin ympäriltä.. Eikä se edes mahdu sinne kasvamaan, tulee poskesta läpi jos vielä kasvaa :headwall:

Kaks on tullut ja tuo toinen vaivaa jo toista kertaa, eli poistoon menee.. Sekös vasta jännittääkin, kun ei sitä voi vetää, vaan leikata pitää.... |O

ei oo tullu,ei mahu tuleen ja nyt ne on hajottanu molemmat takahampaat ylhäältä ku änkeevät...ja minä ku välttelisin hammaslääkäriä hamaan loppuun asti niin on aika tympeessä kunnossa nuo takahampaat(tai ne mitä niistä on jäljellä...) nyt...

3 on puhjennut. Tekee tosi eetvarttia kun puskevat leuasta pikkuhiljaa esiin, ymmärrän hyvin tuota tylleröäni joka kiukkuaa kunnolla poskihampaiden puhjetessa. Mutta viisurit mahtuvat mulla leukaan eikä ientaskua ole päässyt muodostumaan, joten tulkoot.

Yhteistyössä