Onko teille käynyt näin?

  • Viestiketjun aloittaja Mies vaan
  • Ensimmäinen viesti
Mies vaan
Onkos kellään muulla ikinä sattunut vastaavaa...

Kävi eilen illalla sinänsä ikävä tapaus. Harrastimme seksiä tyttöystäväni kanssa. Tyttöystäväni oli selällään sängyllä ja minä olin siinä päällä ja olin nostanut hänen jalkojaan/peppuaan vähän ylöspäin. Molemmista tuntui niin mukavalta ja olimme mielettömässä kiihkossa. Tyttöystäväni pyysi kovampaa, kovempaa... ja melkoinen tahti pumppaamisessa olikin. Kun ihan varoittamatta kalu luiskahti ulos pimpasta ja kulma oli oikea jolloin kalu luiskahti/kävi suoraan pyllyyn, siis sen yhden työnnön verran. Tyttöystäväni rupesi kiemurtelemaan ja itkemään ja sanoi että sattuu ihan älyttömästi. Eli kalu oli käynyt nopeassa "rynkytyksessä" pyllyssä... nopeasti ja "kylmiltään" ja uskon että kyllä varmasti sattui...

Ikävää noloa ja harmittaa aivan älyttömästi. Nyt vielä aamullakin oli kuulemma pylly todella kipeä.

Olenpas minäkin melkoisesti kokenut jo tähän ikään mennessä, kertaakaan ennen ole käynyt näin. Onko teille koskaan tapahtunut vastaavaa?
 
naaras
Mulle ei ihan vastaavaa,mutta sellainen sattunut,

että kovassa kiihkossa mies on työnnellyt nopeaan tahtiin
ja kalu on luiskahtanut pois ja työntynyt sitten vahingossa poispäin
kohti klitorista ja siinä kohtaa törmännyt kuin SEINÄÄN..

kipeetä teki MOLEMMILLE ..kun se tapahtui erittäin nopeasti ja vauhdilla


Pepusta sen verran,että
uskon ,että teki täsmälleen yhtä kipeetä,kuin jos olisi ollut isolla
hädällä ja kak.paketti olisi tullut vauhdilla ulos, sellainen sattuu
aivan yhtälailla ja sen jälkeen on vaikeaa edes istua.

Mutta nää on vain näitä ihmisten juttuja,niin vaan sattuu joskus,
kuten tapauksessasi yhdynnässä.. pikku vahinko..
Tää on vain elämää..

Kyllä se unohtuu ja joskus vielä nauratte koko jutulle !
Tsemppiä !

:hug:
 
On joskus sattunu moinen vahinko, ei onneksi tosin ihan "täysillä rynkyttäessä", mutta kipeää se silti kävi.

Ja sattuihan se toki ja harmitti ja siihen se seksi kyllä siltä erää jäi, mutta ei siitä mitään kamalampaa elämää tarvinnut nostaa kun kuitenkin tiesi, ettei toinen sitä tahallaan tehnyt vaan kyseessä oli vahinko, joka säikäytti miehen yhtä paljon kuin minutkin. Taisi se jopa sattua sitä miestäkin. Jos ois tahallaan tehnyt tuon, niin rikossyytteen olisin kyllä melkeen nostanu, kyllä se sen verran kipeää kävi...
 
Onko sitä aina pakko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 09:27 narttu kirjoitti:
..on kyllä aina vaikeeta uskoa,että kulllli voisvahingossa luiskahtaa b -rappuun..

:xmas: :xmas:
Siis se oliskin tietoisesti vauhdissa tuupattu, mutta kun alimmainen siellä kiljahtaa niin viattomasti vaan tuumaa , anteeksi se oli vahinko?


B)
 
kake
Täytyy olla provo.Tai fiktiivinen kertomus,miten ihmiset vastailee.
Ei se sinne vahingossa luiskahda.Ei kenenkään peppureikä ole valmistelematta auki ammollaan, että tänne tänne ..

\|O \|O \|O :eek: :eek: :eek:
 
Terppistä!!!

Kyllä meillä on käynyt muutamaan kertaan noin , mutta ei se ole kuin ihan vähän työntynyt sinne sisään ja kyllä se vaan on tuntunut pahalta!Ei ole paljon haluttanut jatkaa sen jälkeen yhdyntää!!Ole ihan huoleti et oo ainut ja kyllä se kovassa kiihkossa voi tuollattist mennä.....
 
Jaa-a

Kyllä minä olen ainakin huomannut sen, että kun olen eräille naisille antanut suuseksiä ja sormettanut samalla niin aivan huippu kiihkossa on myös peräaukko alkanut supistelemaan silminä nähtävästi. Kait se on toi väliliha kun alkaa sykkimään :LOL:
 
Mies vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 15:17 Nainen kirjoitti:
Miten voi luiskahtaa kovassakaan menossa noin helposti takapuoleen?

En oikein jaksa uskoa... :x \|O
Ei ole provo tai tai muutakaan. Näin vaan kävi. Eikö se ainakaan helposti kyllä "luiskahtanut" vaan "kovasti pumpatessa" osunut vaan sopivalle kohdalle ja kävi sisällä pyllyssä. Kivusta ja itkusta päätelle ei tosiaankaan luiskahtanut helposti. Kävi kuulemma ihan järkyttävän kipeästi jäi tosiaankin yhdyntä kesken.

Enkä ole teini vaan ihan aikuinen mies. Onhan tuota seksiä tullut jo reilu 15 vuotta harrastettua melkoisen useasti ja nyt ensimmäisen kerran näin kävi, en oikein itsekään vielä ymmärrä miten noin voi käydä... Mutta vastauksista päätelle on noin käynyt muillekin.
 

Yhteistyössä