Onko teille ihan ok että miehellänne on elämässään monia tärkeämpiä ihmisiä kuin te?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mun miehellä on elämässään kaksi mua tärkeämpää ihmistä, mutta jos aikuisten välisistä suhteista ajatellaan niin kuvittelisin meidän olevan toisillemme ne läheisimmät ja sinänsä tärkeimmät. Tottakai on myös vanhemmat, sisarukset, ystävät jne. ja kaikki ovat tärkeitä ja läheisiä, mutta miellän ehkä vähän erilailla tämän "tärkeysjärjestyksen" kuin esim. keittis.

Mulle ei olisi ok jos olisin pahnanpohjimmainen niin että mies tosiaan kertoisi kaiken ensin muille, minulle jos viitsii, jos hän tekisi selväksi että elämänsä ykkösiä ovat kaikki muut, jos joku menee aina edelle eikä koskaan ole olo että minä olen hänelle tärkeä ja ainutlaatuinen. En minäkään voisi kuvitella kohtelevani miestäni niin.

On varmasti paljon suhteita joissa tuo toimii, mutta silloin molemmat ovat toivottavasti samoilla linjoilla :)
 
"vieras"
Kyllä minun miehelleni tärkeimmät ovat minä ja lapset. Anoppi on katkera kun on menettänyt paikkansa ykkösenä mieheni elämässä. Mitä on rakastaa ja välittää toisesta jos ajattelee ensisijaisesti muita kuin omaa perhettään? Tuntisin olevani irrallinen miehestäni ja vain panopuu, jos joku muu menee perheemme edelle.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23140712:
Mä viettäisin mahdollisimman monen itselleni tärkeän ihmisen kanssa. Jos pitäisi valita vain yksi, en pystyisi tekemään sitä, koska mulla on lapsiakin kaksi, joista molemmat yhtä rakkaita ja tärkeitä. En pystyisi valitsemaan vain toista heistä.
No jos edelleenkin jättäisi jälkikasvun pois tästä.. Mutta joo,täällä on tosiaan hirmu paljon erilaisia mielipiteitä ja kaikki tuntuvat mieltävän nuo ihmissuhteet eri tavoin. Mä itse henk.koht. ajattelen niin,että mulla on lapsuudenperhe johon kuuluu vanhemmat ja sisarukset,mutta sitten on tää mun oma perheeni,johon kuuluu mies ja lapset ja se on ykkössijalla mun elämässä. Se ei poista vanhempieni tärkeyttä eikä rakkautta heitä kohtaan. Aikuisiällä mä vaan koen sen niin,että oma perhe on se joka tiukan paikan tullen vetää pisimmän korren.
 

Yhteistyössä