Äidin puolelta ovat jo molemmat kuolleet, mutta isän puolelta vielä ukkini ja mummini elossa. Ikää molemmilla jo n 85v ja vielä jaksavat asua omakotitalossaan. Onhan heillä kuntoonsa ja ikäänsä nähden valtavasti hommaa talossa pihatöineen kaikkineen, mutta kummasti vielä jaksavat touhuta. Vanhempani ja minäkin olemme mahdollisuuksien mukaan apuna. Tosi kiva kyllä että oma lapseni on myös saanut tutustua isoisovanhempiinsa.
Isäni puolelta on elossa hänen äiti joka on 81v. tekee parturi-kampaajan töitä edelleen kotona on siis yrittäjä.
Oikea pappani kuoli päivää ennen kun isäni syntyi mutta pappa puoli on elossa ja on 77v.
Äidin puolelta ei ole kumpikaan elossa.
Mummin kuoli 4-vuotta sitten 71-vuotiaana.
Oli todella sairas ollut monta vuotta.
Äidin isä kuoli kun äitini oli 3v. eli vuonna 1959.
Mutta äidin isäpuoli eli mun pappa puoli on elossa ja täytti pari päivää sitten 71v.
mun äidin vanhemmat on. vaarini on 70v ja mummu 68v
isomummuni vei alzheimer,ilman sitä ois varmaan vieläkin elossa.
mieheltäni on elossa vain mummu ja hän on jotain 80vuotias.
Ei ole. Äidin isä on kuollut kun äitini oli 13v ja hänen äiti kuoli 92 vuotiaana päivä mun syntymäpäivästä vuonna 2002. Isän äiti on kuollut kun isäni oli 1 vuotias ja hänen isä kuoli viime kesänä. Ainoastaan mummopuoli on elossa. Tosin kenenkään kanssa en ollut läheisissä tekemisissä koskaan. Pitkä välimatka.
On, kaikki alle 65 vuotiaita, pappapuoli on 72 =) . Kaksi vuotta sitten kuoli kaksi isoisoäitiä(kumpikin lapsi näki siis kaksi tosi iso äitiä, isoisoisoäitejä ) , äidinisänäiti ja isänisänäiti :'(
Molemmat mummoni porskuttavat vielä täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Ikää heillä on 86 ja 84 vuotta... Papat on kuollu, toinen ennen mun syntymää ja toinen -95