Onko teillä toinen toista aktiivisempi? Ongelmia?

Heh, hauska törmätä kohtalotovereihin!
Meillä minä taas juuri tuo tuhmempi, kaikki (siis lähes kaikki) tuhmuudet ja jopa pervoudetkin(!) kiinnostavat , ja kokeilunhalua kyllä riittäisi! Onneksi villissä nuoruudessa on tullut yhtä ja toista koettuakin, mm. kimppakokemuksia löytyy. Vaan nyt tuntuu, ettei tuolloin vielä kaikkea osannut käsitellä ja tehdä kunnolla, nyt esim. noissa kimppatouhuissakin tietäisi mitä haluaisi ja olisi valmis ihan erilaisiin asioihin kuin nuorena.

Sehän siinä just harmittaakin, kun tietää, ettei tässä elämässä saa koettua juuri sellaista seksiä, kuin haluaisi. No, vannomatta paras, eipä sitä ikinä tiedä, mitä vastaan tulee... yllytyshullu kun on!
 
Mä olen aina ollut se harvemmin haluava. Nyt toisen lapsen jälkeen jotain outoa on hyvällä tavalla tapahtunut :eek: . Ehkä hormoonit, itsetunto, ehkä se kun lähestyy neljääkybää ja ns löytää ittensä :D ...haluan nyt paaaaaljon useemmin kuin koskaan ja seksi on parhammillaan nyt muutenkin :). Aiemmin miesraasu joutu odotteleen ja odotteleen josko mua huvittais. Onneks se on kärsivällistä tyyppiä ja oma käsi oli olemassa :whistle: .
 

Yhteistyössä