Onko teillä sellaisia "naisten töitä"..

• Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
No, on niitä aika moniakin... Ennen oli ruuanlaitto kokonaisuudessaan, mut nyt mäkin olen hoitovapaalla alkanut vähän harjoittamaan tota kokkauspuolta. Ompeluhommat mies tekee kyllä vallan esim. makuuhuoneen vanhat verhot hän ompeli kuten myös mökille koristetyynyt. Ja en tiedä onko tää naisten hommia, mutta lasten kynsiä mä en ole koskaan leikannut, vaan mies tekee sen aina. Kuten myös kastelee ja hoitaa meidän kukat =)

Turkilmas
Meillä mies tekee tajuttoman hyvää broiskukastiketta, on huomattavasti parempi ja tarkempi imuroimaan ja suursiivousta tehdessään saa mut usein nolostumaan kun putsaa jotain sellaista paikkaa johon en oo varmaan koskaan edes koskenut :whistle: .

Mut mä olen parempi maalaamaan kuin se B)

Passepartout
Kaikki ruokaan ja siivoamiseen liittyvä ( paitsi pyykin ripustus ja petivaatteiden vaihto) Myös viherpeukalointi :D Ollaan muutoin kotihommissa ihan tasaväkisiä: viemärit, naulaukset, ompeleminen... Tosin ei mielellään tiskaa. Ja onhan sitä sitten aina jotain "keksittävä", mihin miestä tarvitsee; verhojen silitys ja ripustus! ;)

meillä
ukko on parempi tekee taikinat!Pulla-,pizza-,ja sämpylätaikinat. Mä oon parempi tekee niitä miestenhommia,eli tietskarin asennus,autonsiivous,-pesu,-vahaus-hommat ja muut tekniset hommat! Ja loput hommat sitten teenkin itse,siivous jne..

Yhteistyössä