Onko teillä ollut ennakkoaavistusta syntymättömien lasten sukupuolista?

• Viestiketjun aloittaja - - -
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
ekasta oli tunne et on olis poika, vaikka muut väitti tytöksi. oli poika. tokasta oli tunne et on poika, ja poika olikin. kolmannesta oli tunne et on tyttö, mut olikin poika. nyt tästä nelosesta ei oikein vielä ole tuntemuksia.

"vieras"
Miehen kanssa molemmilla oli tunne, että tyttö tulee. Poika tuli:) Ultrassa oltiin varmaan hassuja, kun ultraaja kertoi siellä olevan pojan, mentiin molemmat ihan hiljaisiksi. Ei meillä mitään poikaa vastaan ollut, molemmat vaan yllätyttiin, kun mielikuvissamme olimme ajatelleet sen tytöksi.

Sinänsä hauskaa, että ihan raskauden alussa olin kuitenkin sanonut miehelle, että "JOS tästä tulisi poika, niin yhdeksi nimeksi pitäisi antaa xx." Ja poika sai lopulta tuon nimen, vaikka alunperin ei oltu ajateltu tuota mitenkään vakavissamme.

mä oon aina haaveillu tyttäristä, mun on ollu vaikea kuvitella itseäni poikien äidiksi. Itselläni ei ole veljiä vaan ole kasvanu tyttölaumassa ja jotenki poikien maailma tuntui kovin vieraalta. No, oon mä siihen nyt sitte saanu vähä tuntumaa kun meillä on nyt sitte kuitenki 2 poikaa ja 1 tyttö :whistle:

Lindamaria
Esikoisesta toivoin kovasti poikaa ja vähän odottelinkin poikaa. Oli kuitenkin tyttö ja hyvä niin. Kakkosen kohdalla odottelin sitten uudelleen sitä poikaa ja taas tuli tyttö. Kolmatta yritettii ihan vain, jos sattuttaisiin saada se poika ja poika sieltä tuli<3.
Tytöt ovat ihan yhtä tervetulleita olleet, eikä tarkoita sitä, että oltaisiin petytty tms.

"vieras"
Mä olen aina ajatellut saavani pojan ja tytön. Kaksi tyttöä kuitenkin sain ja varmaan meidän perhe on nyt tässä. Molempien kohdalla meni arvaus vääri. Kummankin kohdalla oli ihan poikaolo.

"tiina"
Mä nuorempana näin itseni kahden pojan äitinä ja teininä haaveilin kovasti kahdesta pojasta. Kun tulin raskaaksi, niin se olo hävisi. Silloin oli ihan sama kumpi tulee ja en ole yhessäkään raskaudessa toivonut tyttöä/poikaa tai ollut tyttö/poikaolo. Mulla on neljä tyttöä.

Yhteistyössä