Onko teillä ollut ennakkoaavistusta syntymättömien lasten sukupuolista?

• Viestiketjun aloittaja - - -
  • Ensimmäinen viesti
- - -
Oletteko aina pitäneet itseänne poikien äitinä? Tai olette aina ajatelleet, että kaksi lasta tulee, tyttö ja poika? Ovatko nämä ennakkoajatukset pitäneet paikkansa?

Minulle on vuosia sitten tehty ennustus, jossa ennustettiin kolme tyttöä. Toinen ihminen toisti tämän sormusennustuksen, ja tuloksena kolme tyttöä, mahdollisesti vielä neljäs poika. Olen aina ajatellutkin, että olen enemmän tyttöjen äiti, vaikka kyllä se yksi poikakin olisi kiva saada joukkoon. Lapsia tällä hetkellä tosin vielä 0 kpl.

"..."
mä olin ihan varma et esikko on tyttö. tulin raskaaks, ja oli ihan alusta asti olo, että tämä on aivan varmasti tyttö. ja tyttö sieltä tuli :) nyt olen taas raskaana, ja mulla on niin semmonen olo että poika sieltä tulee. enskuun lopussa saadaan sitten tietää kumpi siellä asustaa :)

kaks poikaa
Mulla on aina ollut sellainen olo, että olen ihan poikien äiti enkä jotenkaa osais olla tyttöjen äiti?!? Kaksi poikaa meille onkin tullut ja jos joskus kolmas tulee, sekin on ihan varmaan poika :) Sellanen olo vaan on.

Jo teininä ajattelin että saan ekana tytön ja sitten pojan. Niin sainkin :), en teininä onneksi vaan ihan aikuisiässä.

Raskausaikoina olen aina "tiennyt" sukupuolen. Mieskin on "tiennyt" - ja ollut väärässä joka kerta :D. Minä olen osunut kaikilla kolmella kerralla oikeaan...tai ei tästä viimeisimmästä voi vielä varmaksi sanoa, mutta poikana minä häntä olen pitänyt ja pojaksi on myös ultrassa sanottu.

Noiden ennustajien kanssa olisin varuillaan..... Mut asiaan. Ehkä oon aina halunnut tytön ja pojan, esikoisella ei ollut mitään väiliä. Poika tuli, näkyi ultrsssakin. Toisessa raskaudessa halusin tytön ja ultrassa ei näkyny kunnolla, arvauksia vaan. Oli tyttöolo ja todeksi sekin muuttui. Fiilikset pitäneet paikkansa.

Kolmas on meillä ainoa jonka sukupuoli ei paljastunut ultrassa raskauden aikana mutta kyllä mä olin ihan alusta asti varma että tyttö se on, ja tyttö tuli. Muista ei ole niin vahvaa tunnetta ehkä ollut.
Nyt mulla on ihan tyttö-olo taas, viikon päästä on rakenneultra niin saa nähdä selviääkö siellä jotain :)

Isommista en muista...miten niin dementia??? Mutta kaksosia kun odotin, heti kun sain tietää, että kaksi oli tulossa, oli mulla jo nimetkin valmiina. Noh, ne nimet toukokuussa 5-vuotta täyttävät pojat sitten saivatkin!
Esikoinen oli poika, toinen lapseni tyttö!

"Jeba"
Tyttötunne oli heti kun raskaaksi tulin, ja pieni tyttöhän sieltä syntyi. Nyt yritämme toista lasta ja mulla on nyt jo tunne että sekin tulee olemaan tyttö. Saas nähä :D

"mamma8"
Aina pienenä tyttönä ajattelin et minulla on sit kaksoset tietenki ja tyttö sekä poika ja nimetkin oli valmiiksi mietitty:) o nehän tuli sitten kahen lapsen jälkeen mut nimet kyllä vaihtu :)

Ei ole. Kun odotin tyttöäni, tiesin että tulee tyttö. Mutta en ole oikeastaan koskaan ajatellut asiaa, ilmeisesti suuri osa suvustani olisi nähnyt minut pojan äitinä raskausajan perustteela. Oikeastaan kumpikin on aina sopinut kuvaan. Tosin nyt, pienen tytön äitinä, hieman on ajatusta, josko seuraava olisi poika

Mulla on ollut jo ihan pikkulapsesta semmonen olo etta 2 tyttoa tulen saamaan. Joskus 4-5 vuotiaana mietin jo nimia :O Tuo tunne on ollut aina niin vahvassa, etta suoraansanoen mua jo vahan pelottaa etta toivottavasti osaan suhtautua jarkevasti ja normaalisti jos vaikka esikoinen joskus sitten tulevaisuudessa onkin poika. Tietysti lapsi on lapsi eika sukupuolella valia, mutta, kun on niin tiukkaan iskostunut tuo ajatus musta tyttojen aitina niin siksi vahan jopa hirvittaa :|

HippuTAR
Ekasta olin varma että tulee poika, tuli tyttö.
Tokasta ja kolmannesta oli tyttöolo, tuli pojat.
Neljännestä uumoilin poikaa, tuli tyttö.

Kahdesta viimeisestä sain tosin tietää sukupuolen raskauden loppupuolella kontrolliultrassa, joten noissa tiesin ennen lapsen syntymää että metsään meni taas mun aavistukset.

hassua
Kaikki kolme oon veikannu jo ihan alusta asti oikein (rv10) ja tosiaan sormustestikin on antanut saman tuloksen tosin yksi puuttuu vielä :p En oo ikinä ajatellu itteäni tytön äitinä, kummaa sinänsä ku mulla ei oo kuin soskoja.

ekasta oli kova tunne et tyttö tulee ja ultras antoivat varovaisen toiveen siihen suuntaan, tyttö tuli.
tokasta oli kova tunne et poika tulee, ei kysytty ultrassa sukupuolta, poika tuli.
nyt kolmannessa oli kova tunne et tyttö on siellä kasvamassa, ultrassa paljastui pojaksi. sen näkee muutaman viikon sisällä....:D

"vieras"
Olen aina ajatellut, että saan ensin pojan ja sitten tytön ja lapset isommalla ikäerolla. Kuten äitinikin.
Esikoiseni on poika ja nyt ihan raskauden alusta on ollut selkeä tunne, että tyttö tulee. Vielä ei ole ultrassa varmistunut sukupuoli joten vielä jännäillään :) Pojasta ei ollut mitään selkeää tunnetta sukupuolesta raskausaikana.

Yhteistyössä