onko teillä ollu tai on,jotain ällöjä ruokatottumuksia joita muut ei syö - hulluja sekoituksia tms ?

Minä söin pienenä tummaa reikäleipää siivuina ja siinä päällä oli paksu kerros ketsuppia :x ja oli niin herkkua mukamas :D
tuli mieleen kun oma poika tuossa iltapalalla valeli leivälleen riisifrutin hillot ja kehui että namnam .

mies taas syö meillä maksamakkaraa leivän päällä sillai viipaleina :x -se ei tajuu että se PITÄÄ levittää margariinin tavoin ! :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Minä söin pienenä tummaa reikäleipää siivuina ja siinä päällä oli paksu kerros ketsuppia :x ja oli niin herkkua mukamas :D
tuli mieleen kun oma poika tuossa iltapalalla valeli leivälleen riisifrutin hillot ja kehui että namnam .

mies taas syö meillä maksamakkaraa leivän päällä sillai viipaleina :x -se ei tajuu että se PITÄÄ levittää margariinin tavoin ! :D
juuri tuollaihan se syödään.. ja mielellää suht PAKSUJA viipaleita :p

Onhan näitä vaikka mitä:

Tuoremehua piiman joukkoon (äiti opettanu)
Perunoita voikkarin päälle (tääkin äitin vika)
Ja mun mies ei ymmärrä suklaalevitettä ruisleivänpäällä? Miksei? se on sika hyvää!

Ja me tapellaan siitä mihin kuuluu lihikseen laittaa juustot. Musta ne kuuluu sinne väliin. Mä en voi tajuta miks mun mies laittaa lihapiirakan päälle juustot ja nakin sinne veliin yksinään? Miten se naki pärjää siellä välissä yksin se tarvii sen juuston sinne kaveriksi.

Ruokailutottumuksista on kiva tapella. Kumpikaan ei oikeesti oo oikeessa tai väärässä. Ja kova kilpailu menoss kumpi saa ensin opetettua muksulle omat oudot tapansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:

juuri tuollaihan se syödään.. ja mielellää suht PAKSUJA viipaleita :p
yyh,sairastasairasta :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Memeli:
Aikoinaan söin lauantaimakkaraa, siis oikein sellainen paksu siivu, siihen päälle paljon kinkkupasteijaa, rullalle ja oli muka hyvää :D
Niin ja nykyisin syön kinkkupasteijaa uusien perunoiden kanssa, ilman sitä potut ei mene kurkusta alas :)

IhanaValo
Pullasiivulle voita ja kinkkumakkaraa, perunamuussia (tai vastaavaa) leivän päälle+mielellään juustosiivu ja lämmitys, juustosiivu/makkarasiivu ketsupilla/sinapilla rullattuna+kylmänä, sipsejä + dippinä suklaavanukasta.

Aika moni miun mieliteoista on miehelle outoa, kun mies ei laita ees sinappia hernekeittoon, mie taas tykkään,yleensäkin sinapista keitossa (poikkeuksena kalakeitto :) )

Yhteistyössä