onko teillä ns. täydellinen perhe?

• Viestiketjun aloittaja piika
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja piika:
siis 2 lasta; tyttö ja poika. hyvät työt josta saa hyvää palkkaa. eli olette todella hyvin ansaitsevia. teillä on koira. kesämökki, huvila jne. ja varaa laittaa lapset yksityiseen kouluun jos niin haluatte??
No, lapsia on enemmän... 9, mutta niistä sit 4 poikaa ja 5 tyttöä.
Mie oon kotiäiti, miehellä on työ josta saa palkkaa meidän perheen leivässä pitämiseen.
Koira puuttuu, ja tulee puuttumaankin ainakin niin kauan, kun esikoinen asuu kotona (paha allergia).
Kesämökkiä ei ole, mutta mihin sitä maalla muutenkin asuessa tarvitsisikaan. :whistle: ;)
Ja eikös se täydellinen perhe kaipaa farkkuautoa :D , niitäkin on 2.

Gluteus maximus
Meillä kai sitten on, jos nuo ovat täydellisen perheen kriteerit :LOL: Poika ja tyttö, koira, kaksi autoa, kesämökki ja oma asunto. Suomessa nuo yksityiset koulut eivät tietääkseni kovin kalliita ole (lukukausimaksut) Kai sellaiseenkin varaa olisi jos lapsi sellaiseen haluaisi.

vieras
Ei ole täydellinen.
Samaa sukupuolta ovat molemmat lapset.
Ei ole hyväpalkkaisia töitä. Korkeakoulutettujen pienillä tuloilla kituutamme. ei huviloita tai kesämökkejä. Kaikki raha menee asuntolainaan ja ruokaan. Mihinkään ylimääräiseen ei ole rahaa. Yksityisten koulujen hintoja en tiedä, eikö niissä ole valtionavustukset ja maksavat suunnilleen saman kuin kunnalliset koulut? Koiraakaan meillä ei ole.

kohta8
siis 2 lasta; tyttö ja poika. hyvät työt josta saa hyvää palkkaa. eli olette todella hyvin ansaitsevia. teillä on koira. kesämökki, huvila jne. ja varaa laittaa lapset yksityiseen kouluun jos niin haluatte??
Mitäh, onko tuo täydellisen perheen määritelmä??? No onneks ei olla! Meillä on kohta 6 lasta, oma yritys josta nyt ei niin kauheasti palkaa saa mutta kivaa työtä ja toimeen tullaan, ilman kesämökkejä ja yksityiskouluja. Koira on. Elämä on onnellista ja mukavaa, kaikki viihtyvät eikä parempaa kaivata. Siis täydellistä =)

Fleur de la Cour
Ai onks täydellinen perhe tollanen?? :LOL: Ei oo kahta lasta, töitä on muttei hyviä, yksityistä koulua en kannata, vaikka varaa sellaiseen olisikin. Ai niin ja eläimiä ei oo kun mies on allerginen.

Jos nämä ovat kriteerit, niin ei ole =)

Meillä 3 lasta, keskituloisia ollaan, ei ole mökkiä eikä huvilaa. Eikä edes koiraa vaan 2 kissaa :D Tuskin laittaisin lapsia yksityiseen kouluun, vaikka olisikin varaa...

Meillä vain yksi lapsi, koira menetettiin viikko sitten, toinen hyvässä työpaikassa, toinen etsii vielä työtä kunhan suostuu laittamaan lapsen hoitoon, kesämökistä haaveillaan mut tulevaisuuden juttu, yksityiseen kouluun en edes laittaisi vaikka joskus olisikin mahdollisuus

On kaksi lasta, tyttö ja poika. Mies tienaa ihan kivasti, mutta minulla ei vielä ole edes työpaikkaa, vasta lopettelen kotiäitiyttä. Koira oli joskus, ennen lapsia. Kesämökkejä on käytössä kaksi mutta ne ei ole meidän vaan vanhempieni. Lapset menee yksityiseen kouluun JOS joskus muutamme miehen kotimaahan, mutta näillä näkymin se ei ole todennäköistä, eikä meillä olisi siihen nyt edes varaa.
Eli ei olla täydellisiä mutta muuten oikein mukava perhe =)

JONSERED Karhunkantaja
Ei koiraa tai korkeita tuloja. Kome tyttöä ja yksi poika, yksityiskoulussa kolme vanhinta.

Ja linja-autolla ajetaan, omalla.

Omakotitalo, joka toimii myös kesämökkinä järvenrannalla.

Melko täydellinen siis! :D

Meillä on vasta 1 lapsi (poika) helmikuussa on tulossa toinen, saa nähdä kumpi tulee. Minä olen päivät pojan kanssa kotona koska olen työtön ja mies on opiskelija. minä valmistuin keväällä ja töitä ei oo näkyny eikä kuulunu mutta on kyllä ohjelmaa tiedossa ihan riittämiin ensi vuodeksi =) me asutaan vuokralla, omasta turha haaveillakkaan. auto on 15 vuotta vanha ja uusi tarvittais mut en tiedä onnistuuko oikein ku on aika varatonta tämä elämä just tällä hetkellä.. :ashamed: mutta aina ollaan saatu vatsat täyteen itse kullekkin niin nälkää ei oo tarvinnu nähdä.

tavallinen äiti
Kaks lasta on mut molemmat tyttöjä (ja hyvä niin...), mä en ole töissä eikä ukkokaan ansaitse todella hyvin, koiria löytyy, kesämökkiä tai huvilaa ei. Eikä lapset tod. mee mihkään yksityiseen kouluun. See, emme ole täydellisiä, olemme onnellisia.

Yhteistyössä