onko teillä ns. täydellinen perhe?

• Viestiketjun aloittaja piika
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on lapsia enempi ja koiraa ei allergian takia ole (eikä muutenkaan), kesämökkiä ei oo mutta auton ruppana maksettu.
Kotiäidin palkanhan kaikki tietää miten ruhtinaallinen se on ja ukkokin voi tienata enemmän.

Olemme siis täydellinen perhe :LOL:

Totta kai meillä on täydellinen perhe. B) ;) Tiesittekö että yksi lapsi maksaa perheelle täysi-ikäisyyteen mennessä mersun verran...
Eli meillä on kolme mersua B) . (Jollain oli jopa yhdeksän mersua :whistle: ! ) Yksi opeli (farkku), veden päällä kulkeva kesämökki, ok-talo (joka unessa muuttuu myös joskus huvilaksi) ja pankin kanssa naimisissa. Mies tienaa hyvin ja minä toodella hyvin :whistle: Eli laskut saadaan maksettua ja joskus on varaa jopa tehdä joku pikku matkakin. Eli tosi rikkaita ollaan. Meidän koirat vaan on kovin pieniä, hitaita ja kovakarvaisia (lue:kilpikonnat). Ja stainer kouluun olisi varaa laittaa (tehdä talkoo työtä) jos halua olisi. Siis täydellisiä ollaan.

saara
Alkuperäinen kirjoittaja piika:
siis 2 lasta; tyttö ja poika. hyvät työt josta saa hyvää palkkaa. eli olette todella hyvin ansaitsevia. teillä on koira. kesämökki, huvila jne. ja varaa laittaa lapset yksityiseen kouluun jos niin haluatte??
2 lasta on poika ja poika
miehellä hyvä työ
minä onnellisena tulottomana kotona
kesämökki on
uusi farmari OMA auto
varaa matkustella
oma koti

siis 2 lasta; tyttö ja poika. hyvät työt josta saa hyvää palkkaa. eli olette todella hyvin ansaitsevia. teillä on koira. kesämökki, huvila jne. ja varaa laittaa lapset yksityiseen kouluun jos niin haluatte??
Jos nuo jutskat tekkee perheestä täydellisen, niin mitenkä kun on perheitä jotka täyttää luettelemasi kriteerit, mutta kulissien takana kaikki mättää? Täydellisiä, vaikka hampaat irvessä... :snotty:

Minen tiijä, mikä on täydellistä, mutta perheeni on rakas enkä koskaan vaihtais :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Kyllä on TÄYDELLINEN perhe! :heart:

Kolme lasta, 2 tyttöä ja yksi poika.
Hyvät työt (minä tienaan taskurahaa, mutta TYKKÄÄN työstäni, eikä se vie paljon perheeltä aikaa) .
Oma tontti.
Oma talo.
Oma farmariauto.
Lemmikkejä ei tarvita, kun saadaan hoidella sukulaisten kissoja aina välillä.

Ihan kuin meidän perhe. Me tosin ollaan 3/5 allergisia eläimille, joten edes hoitoa ei voida ajatella =)

Maisa
ON!
-paitsi että lapsi viisi
-paitsi että minulla ei "hyvää työtä"-mutta miehellä kyllä
- paitsi että meillä koiran lisäksi kaksi hevosta
- mutta pätee että hyvät tulot ja on varaa laittaa yksityiseen kouluun

vieras
täydellinen... no kolme lasta (kumpaakin sukupuolta on), molemmat vanhemmat töissä (tuloista en sano mitää), omakotitalo ja kesämökki löytyy. koirakin oli:(, kissat on jälellä:)

Mikä on täydellisen perheen määritelmä??

Meillä tällainen sekava seurakunta, on minun, sinun ja meidän lapsia 3kpl yhteensä. Omakotitalo, kaksi autoa, kesänviettopaikka. Molemmilla vakituiset työt. Velkaa vain talosta. Kyllä tämä meille on täydellistä =)

Yhteistyössä