onko teillä ns. täydellinen perhe?

• Viestiketjun aloittaja piika
  • Ensimmäinen viesti
piika
siis 2 lasta; tyttö ja poika. hyvät työt josta saa hyvää palkkaa. eli olette todella hyvin ansaitsevia. teillä on koira. kesämökki, huvila jne. ja varaa laittaa lapset yksityiseen kouluun jos niin haluatte??

Kaukana täydellisestä noilla vaatimuksilla =)
Lapsia 7, eli liikaa ton mukaan. No tyttöjä ja poikia on, että se osuu.
Työt on, mutta se palkka...
Koira kuoli viime vuonna.
Kesämökkiä tai huvilaa ei onneksi ole...

Alkuperäinen kirjoittaja piika:
siis 2 lasta; tyttö ja poika. hyvät työt josta saa hyvää palkkaa. eli olette todella hyvin ansaitsevia. teillä on koira. kesämökki, huvila jne. ja varaa laittaa lapset yksityiseen kouluun jos niin haluatte??

eipä taida olla,lapsia meillä on koko sarja:tyttö,poika ja kehari :D rahaa tulee niin ett justjust pärjätään.ei elukoita,kesämökkiä eikä huvilaa,vain täysin velalla ostettu rivari helsinkiläisestä lähiöstä.tosin tuo meidän erityinen on yksityis-koulussa :D :D

No kun esität asian noin, niin aika täydellinen on tällä mittapuulla mitattuna - tosin emme ansaitse kymmentä tuhatta euroa/kk/lärvi, mutta ihan hyvin kuitenkin.

Luettelon jutuista meiltä kyllä puuttuu koira. Siinä mielessä täydellisyydessä on paha särö. :D

No meillä on 2 lasta.Tyttö ja poika, omakotitalo, farmariauto ja kolme koiraa.Mutta mä en ole töissä eikä mulla ole edes koulutusta mihinkään :D

Ei olla täydellinen perhe mutta ollaan just sellanen perhe johon olen tyytyväinen.Mun mielestä toi kuvaus täydellisestä perheestä ei oikein ole hyvä, koska mun mielestä yksinhuoltaja lapsensa/lapsiensa kanssa voi muodostaa ns.täydellisen perheen.Ei siinä ole kyse materiasta tai rahasta.

no ei...

Meillä on tyttö ja poika tulossa. ite opiskelen, mies hoitaa lasta kotona viikolla ja on vkonlopun töissä, meillä on perheauto, chinchilla ja agamia... siinä se sit onki... Ei olla mitään rikkaita kyllä.... mutta ei oo valittamistakaan

Meillä on just hyvä perhe. Kaksi lasta (tyttö ja poika) ja kolmas tulossa. Molemmat töissä (mies yrittäjä) minä olen nyt äippälomalla. Oma rivarinpätkä, koira ja kaksi kissaa. Rahassa ei ryvetä, mutta toimeen tullaan ja ollaan tyytyväisiä elämään just sellaisena kuin se nyt on..

Kyllä on TÄYDELLINEN perhe! :heart:

Kolme lasta, 2 tyttöä ja yksi poika.
Hyvät työt (minä tienaan taskurahaa, mutta TYKKÄÄN työstäni, eikä se vie paljon perheeltä aikaa) .
Oma tontti.
Oma talo.
Oma farmariauto.
Lemmikkejä ei tarvita, kun saadaan hoidella sukulaisten kissoja aina välillä.

nii
Täydellinen perhe on mun mielestä paljon muuta.
Ei liene merkitystä onko lapset tyttöjä vai poikia.
Onko kissa vai koira.
Hyvä palkkanen työ, mutta entä jos siellä ei viihdy?

Täydellisessä perheessä on paljon rakkautta.
Jokaisella paikka.
Pihvit voidaan välillä vaihtaa makkaraan.
Täydellisessä perheessä on hyvä olla.

Hmm... 2 lasta löytyy, poika ja tyttö. Molemmilla vakityöt, en tiedä hyvästä palkasta mutta niin että toimeen tullaan. En menisi valittamaan, varsinkaan kun muuten viihdytään töissämme. Koira kuoli tammikuussa ja uuden ottamista on harkittu, nyt kuitenkin siirtynee kauemmas tulevaisuuteen. Saako yhtään armopisteitä siitä kun meillä on nyt kaverin kiinanharjakoira (tms?) hoidossa? :D Kesämökit ja huvilat puuttuu, pankin suosiollisella osallistumisella hankitussa kerroatalokolmiossa asutaan. Lasten koulut vielä kaukana (ikää heillä 2,5v ja 1v3kk), mutta yksityiskoulu harkinnassa ainakin toiselle. Aika sitten näyttää.

Täydellisyys on minusta jotenkin pelottava sana, mutta meille tämä on ihan hyvä perhe. Parempaa en osaisi kuvitella. :heart:

Yhteistyössä